Arnold

Amicae amicique,

Ziet u het al voor zich? 8 vette jaren GSV-historie keurig gerangschikt, in verschillende kleurtjes in de kast? Boordevol intellectuele artikelen over filosofie, theologie en zelfs archeologie? Wegens iets te weinig ruimte in mijn boekenkast doe ik ze weg, maar met pijn in mijn hart. Wie o wie wil ze van mij overnemen?
Tot en met 2007 is het aardig compleet, daarna mist er hier en daar een, maar een schatkist vol juwelen waaruit slechts een handjevol fletse parels ontbreekt, daar doet men toch ook niet moeilijk over?

Speciaal aanbevolen natuurlijk voor de leden van Fuaab Fnѳr. Wie ze wil mag ze komen halen, dan krijg je er een kop koffie als opwarmer voor de reis terug. Bij meer gegadigden volgt een prijsvraag.

Groeten,
Arnold

Ik ben een gegadigde..

Ik ook, maar dan vooral voor de eerste 3 jaar :)

Herbsgarden

Het GSV-archief lijkt mij de beste optie, zijn ze beschikbaar voor iedereen. Eventuele dubbele kunnen dan onder leden verspreid worden. Wat dacht je daarvan, Arnold?

Ah, ik ben voor. En verbaasd dat er nog geen verzameling in het archief staat...

Herbsgarden

Er staat al wel heel veel hoor, maar de laatste jaargangen zijn nog niet helemaal compleet. Kom maar eens kijken, zijn ook allerlei andere leuke dingen te zien. Oude foto's, boze bedankbrieven, memorabilia enzovoort.

En waar je zei boze bedankbrieven bedoel je boze bedankbrief. Foei daar lustten de honden geen brood van.

Stop de tijd.

Hé archivaris. Wanneer kom je het archief eens van top tot teen verfrissen en de dubbele uitgaves van de jaarbundel en SIC's eruit gooien?

Uiteraard gaat het archief voor wat betreft het aanvullen van de collectie. Omdat ik er natuurlijk geen zicht op heb wat ontbreekt en wat niet, stel ik voor dat de archivaris een lijstje samenstelt van missende nummers (tenzij het er erg veel zijn natuurlijk, in dat geval kun je die stapel zo meekrijgen). Dan zien we daarna wat er met de rest gebeurt. Goed idee Jan?

En waar blijven de enthousiaste eerstejaars?

Arnold schreef: En waar blijven de enthousiaste eerstejaars?

Goed bezig C.A.! Maar dat laatste... :shock: net of jij stond te springen om een paar ouwe verenigingsblaadjes toen jij lid werd 8)

In principe heb ik hier nog wel een stapeltje liggen, bedoeld voor het archief. Bel maar even als je ze een keertje op wilt halen.

@ Roell: Arnold is Arnold en niet Chris.

@Ursa en Arnold, excuus, goed bezig Arnold dan bij dezen! (maar las jij wel alle sics van jaren geleden toen je bij de vereniging kwam? :D)

Koning Drietand

Ik wil heel graag de laatste sic. Die heb ik nog nooit ontvangen en zelfs niet gelezen. Voor de rest heb ik al mijn jaargangen compleet.

Sanzo Panza

hoe kan ik mijn neus eens in het stoffige archief steken, ik wil het wel eens zien namelijk

Archivaris voor de toekomst Maarten?

Paarshaas schreef: Ik wil heel graag de laatste sic. Die heb ik nog nooit ontvangen en zelfs niet gelezen. Voor de rest heb ik al mijn jaargangen compleet.

Helaas Fre, die heb ik niet voor je. Succes met je speurtocht.

@ Herbsgarden: zorg jij op korte termijn voor zo'n lijstje? De stapel ligt me namelijk een beetje in de weg.

@ Roell: dank. Natuurlijk heb ik ze allemaal van kaft tot kaft gelezen. Kon ook niet anders, als lid van de begerenswaardige kroniekencommissie.

Koning Drietand
maartenwilchiethon schreef: hoe kan ik mijn neus eens in het stoffige archief steken, ik wil het wel eens zien namelijk

Facgroep uitje?

TheoSikkema
Paarshaas schreef:
maartenwilchiethon schreef: hoe kan ik mijn neus eens in het stoffige archief steken, ik wil het wel eens zien namelijk

Facgroep uitje?


Oneens, lijkt me (stelselmatige?) bevoordeling voor de Facgroep geschiedenis. Waarschijnlijk zijn er ook veel GSVers binnen de illustere Facgroep Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschappen, misschien zelfs daarbuiten ook nog (!), die dit ook graag mee zouden willen meemaken.

Ik ben met name geinteresseerd in die bak koffie.

Arnold is vandaag niet beschikbaar, hij is zijn zoveelste beslissende deadline aan het halen.

TheoSikkema schreef: Oneens, lijkt me (stelselmatige?) bevoordeling voor de Facgroep geschiedenis. Waarschijnlijk zijn er ook veel GSVers binnen de illustere Facgroep Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschappen, misschien zelfs daarbuiten ook nog (!), die dit ook graag mee zouden willen meemaken.

In principe heeft Syfaris nog een rondleiding tegoed van de Archivaris h.t.