Ernst

Yo GSV, Alpha begint weer!

Een team van GSV'ers, ATV'ers, CSFR, Ichtus en nog wat verenigingsontberende lui gaan dit najaar weer aan de slag met studentenAlpha. De bedoeling is om het christelijk geloof te verkennen. wie is God, wie is Jezus en wat doet het met je. Daarnaast is het een goede manier om je geloof in Jezus te verfrissen door weer terug te gaan naar de basis. Er zijn meerdere studenten die ik ken die dat als zeer nuttig hebben ervaren, ook al hebben ze hun leven lang in de kerk gezeten.

Weet je niet waar je op dit moment staat in je geloof, ben je op zoek naar een oppepper of heb je niets met het geloof maar ben je wel nieuwsgierig? Kom dan gezellig op de eerste avond langs op de 25ste september. Mocht je toevallig mensen kennen waarvan je weet dat ze geinteresseerd zijn, neem ze gerust mee; de instap is gemakkelijk.

De locatie is dit jaar niet meer in de magnolia, maar het is aan de folkingestraat 9B (AC De Holm). Tijd: 18:30 t/m 21:30 uur

Aanmelding of info door het alpha opperhoofd van de donderdag te bellen, mister Paul Nieboer (bel hem gerust!) 06-14399738

Overigens mag je ook spontaan langskomen zonder eerst te bellen :).

De avonden worden begonnen met een gezamenlijke maaltijd, waarvoor een bescheiden bijdrage wordt gevraagd. Vervolgens komt er een praatje waarna je over het betreffende onderwerp in gesprek gaat. Binnen de GSV kun je zoiezo bij Julian (Alpha leider dit jaar) of Frederik (alpha leider afgelopen jaar) navragen. Verder weet ik dat er zoiezo al GSV'ers zijn die meedoen.

Ik stel voor dat als je twijvelt of het wat voor je is, dat je gewoon langs komt, bevalt het niet dan ben je vrij om op elk moment af te haken. Het is naast enorm boeiend ook altijd heel relaxed met een gezellige borrel na de tijd, daarna kun je door naar soos ;).

Eventueel mag je mij ook vragen stellen, maar ik ben in elk geval dit jaar geen alpha leider meer. Zie anders de website:

Ok, ik zie nu ook dat dit al in een ander topic staat :), nu ja prima :P. Dit topic kan dan eventueel wel dicht lijkt me.