Sabine

Amicae amicique,

De OV-cie wil u hierbij van harte uitnodigen om donderdag 5 oktober om 19.30 uur naar Huize Maas te komen. Cees Dekker zal spreken onder het thema Geloof & Wetenschap.

Bump

Hoe laat begint het?

19.00 uur dacht ik in Huize Maas

Herbsgarden

In de komende SIC zit een bijlage (in het midden, dus je kunt hem eruit halen, yeah) met drie artikelen over Intelligent Design. Ondermeer een heel leuk artikel van onze eigen Ton Modderman. De andere artikelen zijn volgens mij van een NSG-lid en een oud Ichthus-lid. Lezen, dus.

De reader is zeer lezenswaardig en Cees Dekker is een man die ontzettend veel (interessants) te vertellen heeft. Wees er dus bij 5 oktober!

De lezing begint om 19:30 precies!

Laatst een lezing van Cees bijgewoond over dit thema, absolute aanrader, interessante spreker, boeiend vond ik!

Zo, de flyer is inmiddels ook gearriveerd.

Mooie posters en flyers in de UB!

Misschien even ter verduidelijking.

De lezing is georganiseerd door GSV, ATV, ICHTUS, CFSR en NSG. Het is de eerste keer dat we samenwerken, en we verwachten ook veel bezoekers vanwege Dekker. Lees de reader en kom langs, het is echt een toegankelijke avond op een heel mooie locatie!

Een tijdje geleden heb ik (volgens bij bij de EO) nog een televisie documentaire gezien waar hij telkens in werd ondervraagd (naast enkele anderen). Ik vond 't interessant om te zien dat hij daar heel duidelijk z'n geloof naast de wetenschap plaatste...

Goed geregeld die spreker...

linkje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cees_Dekker

(handig voor de Senator of OV-cielid die hem moet aankondigen) ;)

Ik heb er zin in, zeker na bijna een jaar van voorbereiding ;)

Inderdaad

Ik ben vooral heel erg benieuwd. Maar ik weet niet of ik toekom aan het lezen van de bijlage. Is dat erg? (In DIE zin dat ik dan minder van de lezing begrijp?)

Ik ben erbij. Ik heb ervoor wel een vergadering, maar kan ik alvast een stoel reserveren?

Hoe lang gaat meneer Cees Dekker ongeveer spreken?

De avond is rond 21:30 afgelopen. Daarna is er nog tijd om onder het genot van een drankje na te praten.

Of op soos natuurlijk ;)

Perikles schreef: ICHTUS (...) Het is de eerste keer dat we samenwerken, ...

Ik weet niet of dit bevorderlijk is voor de samenwerking met Ichthus... :)

PS. Ik hoop er ook bij te zijn.

Voor de mensen die morgenavond op een stoel willen zitten heb ik het advies om vroeg te komen. Vol is namelijk vol.