Simon

De jaarbundelcie is op zoek naar jaarverbandsfoto's die gemaakt zijn op de Dies van 2003.

Heeft u deze foto's in bezit en zouden wij ze voor een korte tijd mogen lenen, meldt het dan hier!

Ik heb opzich de negatieven van al die foto's dus ik zou ze ook voor je kunnen afdrukken, gaat misschien wat sneller.

(ik dacht dat dit een topic zou worden waar iedereen toffe verhalen over vorig jaar ging ophouden, maar dat valt dus een beetje tegen)

L1Rn4urAyA7aTEe

Als je toch bezig bent... ik was er ook, maar op een of andere manier zijn die diesfoto's nooit aangekomen, waarschijnlijk omdat ik niet meer in het ledenbestand zat...

Ik heb je foto op de schoorsteenmantel staan inge!

L1Rn4urAyA7aTEe

Wat moet jij in de vrede met mijn foto's?

Avee schreef: (ik dacht dat dit een topic zou worden waar iedereen toffe verhalen over vorig jaar ging ophouden, maar dat valt dus een beetje tegen)

Ik vond het een hele leuke dies vorig jaar!! Leuke maaltijd, lekker ook, leuke speeches, leuke presentatie van het cabaret en natuurlijk de suikerspinnen!! Onvergetelijk;)!

Zo goed?;):):)

Ik heb ook nog wel een jaarverbandsfoto van het mooiste, grootste, in de toekomst meest succesvolle jaarverband PYNTHRAS!!!! (nu ook al trouwens;))

vorig jaar was het echt super, moeilijk voor de nieuwe diescie om dat dit jaar te evenaren

Martijn schreef: vorig jaar was het echt super, moeilijk voor de nieuwe diescie om dat dit jaar te evenaren

we doen ons best en we hebben er het volste vertrouwen in!

jij doet altijd je best Mol :)

als het goed is heeft de jaarbundelcie de foto's digitaal op de cd staan.... :D

Skippy schreef: als het goed is heeft de jaarbundelcie de foto's digitaal op de cd staan.... :D

Weet je dat wel zeker? :wink:

Martijn schreef: [..] Weet je dat wel zeker? :wink:

dat hadden wij wel :lol:

ik vroeg me eigenlijk meer af of hij zeker wist dat die foto's digitaal waren...

Stieneke schreef: [..] Zo goed?;):):)

Bedankt Stieneke dat doet me goed.
Ik wens de Diescie van dit jaar veel succes!

Vriend Niels

Bedankt!!

Skippy schreef: als het goed is heeft de jaarbundelcie de foto's digitaal op de cd staan.... :D

Ja, foto's van de Diës van 2002. En wij willen graag zo actueel mogelijke foto's, dus van de Diës van 2003. Maar, het is al geregeld. We krijgen de negatieven van de Diëscie 2003. Het topic kan uiteraard gebruikt worden om nog even op de Diës van 2003 terug te blikken... :P