Pinkeltje

Na twee jaar studie hbo-rechten heb ik mijn boekenkast eens uitgemest. Daarin vond ik nog twee ongebruikte boeken voor GLTC en verder een boel juridische werken die ik niet meer gebruik. Heb je nog een broertje of zusje die een van deze studies doet of gaat doen, of lijkt het je zelf leuk om de trotse eigenaar te worden van een volledig in het latijn geschreven boek of een echt praktijkgericht, hbo'ig studieboek te worden, laat het me dan even weten.

Mail of bel even als je meer informatie wilt of graag wilt weten of de prijzen bespreekbaar zijn (vast wel).

Griekse en Latijnse Talen en Culturen
Euripides, Bacchae, edited with introduction and commentary by E.R. Dodds, 2nd edition, Clarendon Press Oxford, 1960 (nieuw, €25,00)

Seneca, Phaedra, edited by Michael Coffey & Roland Mayer, Cambridge University Press, 1990 (nieuw, €50,00)

HBO-Rechten
Nick van Dam, Jos Marcus, Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management, 5e druk, Noordhoff Uitgevers B.V. , maart 2005 (zo goed als nieuw, €35,00)

Dorien Pessers & Paul Witteman, Regels zijn regels, over de daadkracht van Verdonk, Uitgeverij Balans, juni 2006 (gratis af te halen)

M. Henket, Grondslagen van het recht, 3e druk, Boom juridische uitgevers, Den Haag, 2004 (zo goed als nieuw, €17,50)

C.L. Hoogewerf e.a., Zoeken in juridische databanken, 2e druk, Boom juridische uitgevers, Den Haag, 2007 (zo goed als nieuw, €10,00)

P.W. Enthoven, Bedrijfseconomie in juridisch perspectief, de wet en financiële verslaggeving Wolters-Noordhoff Groningen/Houten, 2006 (gebruikt door een eerdere eigenaar, €10,00)

F.H. van Eemeren e.a., Argumenteren voor juristen, 3e druk, Wolters-Noordhoff Groningen/Houten, 1996 (zo goed als nieuw, €30,00)

L. Janssen, Procesrecht begrepen, 1e druk, Boom juridische uitgevers, Den Haag, 2007 (zo goed als nieuw, €15,00)

J. Diekstra, Als u begrijpt wat ik bedoel, kleine gids voor de spreker, 3e druk, Logikos, Nijmegen, 2003 (belachelijk, hilarisch boekje, gratis af te halen)

Y.M. Visscher e.a., Praktisch bestuursrecht, 1e druk, Wolters-Noordhoff Groningen/Houten, 2006 (goede staat, hoewel verbogen bij de hoekjes, €12,50)

Leidraad voor juridische auteurs, 5e druk, Kluwer, 2007 (nooit gebruikt, €5,00)

Geef 5eu voor T. Pratchett, Men at Arms, 7e druk.

Haha, die is niet te koop. Die is het bewaren meer dan waard.

Is deze er nog? J. Diekstra, Als u begrijpt wat ik bedoel, kleine gids voor de spreker.
En hoe gaat het verder met de verkoop?

Die is helaas niet meer in de aanbieding. Ik heb bijna spijt dat ik mijn andere boeken niet zo levendig heb omschreven als die van Diekstra, dan was er misschien meer klandizie voor. Ik zal de lijst nu ook eens kopiëren naar marktplaats/bol.com, maar 'k dacht eigen volk eerst.