Stieneke

Hier kunt u enkele foto's bekijken van de loslopende puma op de Veluwe. Vanmiddag geschoten.

http://promo.pantera.nl/

afgeschoten?

Infamous angel
Simon schreef: afgeschoten?

Ik denk het wel, die mensen van Pantera hadden toch de tijd tot afgelopen dinsdag om het beest levend te vangen?

Edit: Of bedoel je dat die foto's geschoten zijn? :shock: Erg dubbel :P

Beestje leeft nog. De foto's zijn gemaakt door een medewerker van Pantera, maar die was alleen gewapend met een camera.

Waanzin, een beetje kiekjes maken en gewoon te laks zijn om even die verdovingspijl in die panterkont te rammen. Dat had in één moeite door gekund...

ik vind t pas waanzin dat iedereen zo opgefokt loopt te doen over zo'n poemapoesje die er waarschijnlijk al jaren loopt en misschien zelfs met zn tweetjes is :) laat dat beest toch lekker lopen. k geloof niet dat er iemand al last van gehad heeft, behalve de mensen die de veluwe als achtertuin hebben...

Iceman schreef: Edit: Of bedoel je dat die foto's geschoten zijn? :shock: Erg dubbel :P

Ja, dit bedoel ik.

Het beest schijnt alleen gevaarlijk te zijn voor (hijgende) herten, en niet voor mensen. Maar dat zeggen ook alle mensen die een hond hebben...Als je op 'em afloopt zou hij je de rug toekeren...

Stieneke schreef: Als je op 'em afloopt zou hij je de rug toekeren...

Een panter met kapsones, jaag er wat hagel doorheen, ajsjeblieft!

Het beestje heeft nu ook een naam: Winnie de Poema

Snap je?

De beerachtige variant van Winnie de Poema was ook al zo ondeugend...

Er zijn over de authenticiteit van die bekende en vage poemafoto's.

Luuk schreef: Er zijn over de authenticiteit van die bekende en vage poemafoto's.

He Luuk,

Kom eens thuis koken in plaats van dat je de onderzoeksjournalist uithangt.. :wink:

Hoe staat het tijdens deze komkommertijd met ons poemaatje?

Volgens mij hebben ze 'em gewoon al gevangen en blijkt het gewoon een grote kat te zijn of een misvormd konijn of zo iets, maar durven ze het niet te zeggen omdat dat natuurlijk nogal lullig overkomt. Maar ja je weet maar nooit...