Hans P

Het belooft een mooie en vooral gevarieerde avond te worden. Het thema van de sing-in is 'In vertrouwen de weg gaan'. Deze weg gaan we samen onder leiding van een machtige God.

Met o.a. optredens van Martin (en Dorien), Dian en een 'Afrikaanse act'. Ook wordt op het eind van de avond een ludieke veiling gehouden. Wie weet zit er iets voor u bij?

Komt allen! You won't regret it...

Dorien, ik ben benieuwd! Ik kom zeker.

Ik ook :)

Misschien kan de WebCie 'em trouwens wat hoger in het nieuws-lijstje zetten? Nederland-Letland is toch al geweest...

Dat kan... NL-Letland staat er niet meer.

Vanavond is het zover. Spannend! Heel wat mensen zijn al het vliegen en het draven om alles tot in de puntjes te verzorgen.

Kom dus allemaal vanavond! Er is toch geen EK-voetbal op TV...

tjonge, dan ben ik benieuwd wat er allemaal voorbij gaat vliegen :fish:

Kortom, ik kom zeker langs

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb vanavond tot een uur of negen een tentamen, als ik dan van Zernike richting Columna fiets is het ongeveer half tien, is er dan nog wat te doen?

Ingûh schreef: Ik heb vanavond tot een uur of negen een tentamen, als ik dan van Zernike richting Columna fiets is het ongeveer half tien, is er dan nog wat te doen?

er is een avondvullend programma en het sluitstuk is het leukste van alles heb ik gehoord, dus als je om halftien wilt langskomen, heb je al heel wat gemist, maar dan staan er nog meer leuke dingen te gebeuren.

Ik ben er vanavond uiteraard bij!!

Hej, was vet puik geregeld. Ik heb genoten van alle optredens. Mooie liederen, mooie stemmen. En natuurlijk de afrika act als hoogtepunt. Wij kunnen wel iets meer swing gebruiken :)

Dorien, veel succes!

nou nou nou toch reuzeleuk (e opbrengst)!!!

Foto's komen eraan!

L1Rn4urAyA7aTEe
Agnes schreef: Hej, was vet puik geregeld. Ik heb genoten van alle optredens. Mooie liederen, mooie stemmen. En natuurlijk de afrika act als hoogtepunt. Wij kunnen wel iets meer swing gebruiken :) Dorien, veel succes!

Ik zal het aan de act doorgeven dat jullie het leuk vonden :)

hej ja, mag ik weten wat de opbrengst was?

De foto's van dinsdagavond:

De muzikale ondersteuning

Sing-in

Informatie over Yearteams door Esther Blaauw, lid van de zendingscommissie van IFES. Zelf heeft ze een Yearteam gelopen in Leuven.

Collecte

Pauze

Martin

Hinke

Dian en Joanne

African Act

De Columna gaat plat op Afrikaans muziek :D

Corien en Gerard

Dorien en Martin

De veiling onder leiding van Gerwald ("wie biedt er meer dan € 40 voor Annie Stortemelktroffee Lapjestuinbroek van Dorien?? Eenmaal!... Andermaal!... Verkocht aan de Prééssss...")

Onze geluidsman

Bedankt Hans! Super leuke foto's die een mooi beeld geven van een mooie avond. Iedereen die er was, heel erg bedankt!

De avond heeft uiteindelijk 500 euro opgeleverd. Dit is inclusief de veiling. Gekkenhuis! Dat wordt ramen lappen de komende tijd. Er werd me al de tip gegeven om een ramenlapbedrijf op te richten. :)

Ik ben vooral benieuwd wat amici Klei en Oosterhuis met mijn tuinbroek van plan zijn...

L1Rn4urAyA7aTEe
Cnior schreef: Ik ben vooral benieuwd wat amici Klei en Oosterhuis met mijn tuinbroek van plan zijn...

Misschien zocht de praeses een nieuwe outfit voor de HV?

Ingûh schreef: [..] Misschien zocht de praeses een nieuwe outfit voor de HV?

joh, daar verzuipt hij in!

L1Rn4urAyA7aTEe
  1. de amicae Huisman en Bezemer zijn hier al langs geweest de afgelopen dagen om kledingstukken in te korten...
  2. amice Oosterhuis komt hier vanavond ook langs...
  3. ... you never know! ;)