Lucky

Hey GSV,

Het jongste en gaafste kledingmerk van Nederland heeft sinds een maandje een nieuwe collectie in huis. Mooie designs waarmee je deze zomer weer helemaal mee kan. Natuurlijk ook met een goed verhaal: Alle shirts zijn gemaakt van 100% biologisch katoen.

Kijk even op http://www.filtwear.com/ , en schroom niet wat te bestellen als je iets moois tegenkomt!

We zien jullie bestellingen wel tegemoet ;)

Klaas Jan

Rock out with your cock out? Bah

whahaha mooi hoor lukkien! :D

Ik dacht dat je ze online kon bestellen, en er staan helemaal geen dames t-shirts op de site. What's up?

Thanks ;)

Oh ja de damesshirtjes hebben we helaas niet voor dit seizoen, dat willen we nog even fine-tunen zodat het nog mooier wordt... Als je toch nog heel graag een damesshirtje wil hebben, we hebben nog wel wat van vorig seizoen liggen voor een leuk prijsje van 15 euro's, dan moet je me ff mailen (KJLukkien@gmail.com), krijg je een overzichtje opgestuurd.

Hoeveel euro van elk shirt verkocht aan een GSV-er gaat naar de vereniging?

Dat is al doorberekend in het feit dat ik nog steeds HO betaal :(

Lucky schreef: Dat is al doorberekend in het feit dat ik nog steeds HO betaal :(

Goeie :D

Hey, nog maar eens wat promotie op GSVnet:

Wij zijn wat voorraad van FILT de deur uit aan het doen. Dat geeft je de unieke kans om een mooi shirtje te kopen voor maar 5 euro... En dat is echt weinig!

Neem ff een kijkje als je wil:

www.FILTwear.com

Groeten,
Klaas Jan

Mooi, besteld. Stiekem niet ergens nog een rooie Rock out maatje L liggen? De website zij dat ie uitverkocht was.

Hehe het gaat ook wel hard op het moment, maar ik ga nog even voor je kijken. Ik laat wel weten!

Nog even een plaatjah dabij:

jemig 5e voor een tshirt. goed verhaal. net 'greener future' tshirt gekocht :)

Gezien, gaat morgen op de post :)

@ Thierry: Is geregeld hoor!

Lucky schreef: Gezien, gaat morgen op de post :) @ Thierry: Is geregeld hoor!

Top, ik zie het wel komen!

Mijne ook?:)

Die is vandaag verstuurd :)

Ik merk dat het goed valt, kan iemand een foto voor me maken van de eerstvolgende soos avond? :D

Nice, mijn Free From Dirt is binnen :-) laat maar komen dat kortemouwenweer!

Heb je toevallig nog van die tshirts in hemelsblauw liggen met zo'n witte wereldbol erop? ze staan niet meer op de site.

Manon ten Have

Mag ik weten hoe je met een prijs van 5 euro voor een shirt van biologisch katoen winst maakt?

Pijnlijk puntje Manon. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan is dan ook het devies. Verder iets met shutdown points en TO >/= VK ofzo. Misschien kan Lucky er nog wel een capita samenvatting over opsturen.

Props Manon, ik ben blij dat het veel te kleine bedrijfskundige deel van Marikstos in ieder geval kritisch is.