Hannah

Even weer een e-mailtje uit de Senaatsinbox. Wellicht zijn er belangstellenden.

Geachte heer/mevrouw,

Binnenkort start stichting de Driehoek Groningen met de cursus Op Eigen Benen. Deze cursus is bedoeld voor jongeren van 18-25 jaar. Het accent van de training ligt op het ontwikkelen van je eigen identiteit en (positief) zelfbeeld. Er is veel aandacht voor communicatie en sociale vaardigheden. De training “Op eigen benen” wordt in groepsverband gegeven (meer informatie is te vinden op ).
Voor deze cursus zijn we nog op zoek naar enkele deelnemers. Mogelijk zijn er binnen de GSV studenten die interesse hebben in deze cursus. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de bijgevoegde advertentie te plaatsen op het Forum van de GSV website?

Met vriendelijke groeten,

Anne de Vries
Maatschappelijk werker

die Senaat is wel van de reclame zeg. ik denk dat ik daar maar een nee/nee sticker tegen neem. tis net als folders; als je ze krijgt dan lees je ze toch, daarom open ik dit topic ook maar om even mijn ongenoegen te spuien. later kan ik weer zien hoeveel views er zijn geweest op dit topic en weet ik dus wie met mij meeleven in mijn moeilijke zware leven waarin ik constant word blootgesteld aan prikkels.

ach wees maar blij dat we in een land leven waar dergelijke hulp wordt geboden denk ik dan HT.