frank

waarde leden der GSV, mede Groningers en bovenal broers en zussen,

'Spotlight'

'Be in the Light, GROW in the light'

is het thema van de XIIIe Dies Natalis der N.S.G. Tijdens deze Dies Natalis, die van 7 t/m 11 mei gevierd zal worden, zal het op veel verschillende manieren mogelijk zijn om dit uitbundig te vieren. Graag willen we jullie als GSV'ers, als mede christenen, uitnodigen om dit met ons mee te vieren!!
Zo zal er op maandag 7 mei een spetterende openingsparty zijn. Verder is er de mogelijkheid om op dinsdag, woensdag en donderdag ochtend de dag met God en elkaar te beginnen bij het 'Lichtpuntje'. Dit houdt in dat we samen gaan bidden, aanbidden en luisteren naar God en elkaar. Hierna is er dan de mogelijkheid om samen te gaan ontbijten.
Uiteraard kan een Dies niet gevierd worden zonder een Gala, welke gehouden zal worden op donderdag 10 mei.
Vervolgens zal er op vrijdag 11 mei rond het middaguur een relaxte brunch zijn en zullen we samen de hopelijk erg geslaagde Diesweek afsluiten.

Namens N.S.G. hoopt de Diescie veel van jullie te mogen ontmoeten bij een van deze activiteiten, voor meer informatie ga naar

hopelijk tot ziens!!

vriendelijke groeten, de Diescie der N.S.G.

komende maandag 7 mei openingsfeest, komt allen!!

After-kamp borrel in de &zo dan maar?

Wel een leuk uitstapje na de borrel van Dionysos...

uiteraard zijn jullie allemaal nog steeds van harte welkom vanavond!!

bij ichtus kostte 't maar één uro... of krijgen we weer van die leuke winnie de poeh stickers?

rolv schreef: After-kamp borrel in de &zo dan maar?

Goed plan
8)

Dat wordt voor jou geen after-kamp borrel, lakse kadaver ;)

gaan er nog mensen naar de party vanavond of ligt iedereen laf in z'n bedje uit te brakken??

ik hang nog ergens tussenin...

Niet doen, met hangjongeren is niemand blij. Ik ben er iig.

beetje met dire euro de NSG-pot spekken?
Beter: vanavond niet, morgen lekker naar de brainstormavond!

hahaha rolf, jij bent er ook weer? super. wordt een tof feestje. zijn er nog meer gegadigden? hoe meer GSV-zielen, hoe meer vreugd.

Ik was het eerst wel van plan, maar ik heb er de kracht niet meer voor

siegard, je bent een afhaker omdat je niet komt en een mietje omdat je je telefoon uitzet.

NSG en NSA bedankt, Gerwin en Dorine bedankt, was relaxed. Hebben jullie btw nog een pinautomaat gezien?

haha sommige vrouwen schijnen er een op zak te hebben:-D

Was geinig feestje inderdaad, donderdag nog maar een keer!!

Ja, lach maar ;). Het was leuk, dat maakt de gemiste Tox van dit weekend weer goed.

....

Dan heb ik niets gezegt..