John Doe

Hi there Regio 3!

Imagine me, sitting in my room, wondering what to give you for your birthday. While thinking about that, I see this plastic unit screwed to my wall. "Would this be something they like?", I can hear myself thinking. Probably not, but maybe we can do something with it?

Well... Dont be afraid... We thought of something.

Kind Regards,

John Doe
C.S.I Star.

roelofgunnink

rolf zegt dat jullie hiervoor 3 jaar opgesloten kunnen worden

Sorry whats that?

Googletranslate schreef: Rolf says that you can be imprisoned three years for this

Imprisoned for what?

roelofgunnink schreef: rolf zegt dat jullie hiervoor 3 jaar opgesloten kunnen worden

Hier weet ik niets vanaf!

Bijdehant hoor! Moet jij niet gewoon in de UB zitten en met je scriptie bezig zijn? ;)

Leonie. schreef: Bijdehant hoor! Moet jij niet gewoon in de UB zitten en met je scriptie bezig zijn? ;)

Geplaatst: 21:25 Leonie, wat denk je, dat ik niet doe wat ik zeg?

Zoiets. De UB is dan toch nog gewoon open?

Lame

IP check done: John Doe identified

Maar volgens mij heeft regio 3 niemand in de webcie zitten, dus zal de identiteit verborgen blijven :D

nou succes ermee. Ik zou erover heen plassen en er wat van af breken

Koning Drietand

Van ellende valt het apparaat toch al uit elkaar. Maar leuk dat die er nog is. Op een laffe manier verworven. Stoppen jullie hem vanavond weer even stiekem in mijn tas tijdens de hv? Of moeten jullie er nog even een knuffel voor krijgen. Doe ik ook graag.

Was dat ding niet al heel lang weg?

Ja ja, laf.. blaa.. hoeven het toch niet.. blaa.. plas.. blaa..

Wees blij dat er wat gebeurd!

a) Dat er wat gebeurt
b) Dat er wat gebeurd is

Schrijf er een SIC artikel over zou ik zeggen.

Koning Drietand

Je hebt gelijk Rolv. Mijn hart vult zich weder met blijdschap alom.

Rolv schreef: Ja ja, laf.. blaa.. hoeven het toch niet.. blaa.. plas.. blaa.. Wees blij dat er wat gebeurd!

Waarom zou ik spelen dat ik het erg vind:P

Ik heb nare ervaringen met bras-acties, vraag meneer de praeses maar.

Hi there Regio 3,

Since I only want the very best for you, I had to postpone the present. Now I had some time to make it to my liking, and its perfect!

Since I cant visit the HV (whever that means) because you are part of a 'besloten vereniging' I'll have somebody do it for me.

Is tonight gonna be a party like last night, that HV? The party last night was Legen.. Wait for it...

Kind regards,

John Doe
C.S.I. Star

ps. D A R Y !

Serieus waarom moet iedereen zo broodnodig laten weten dat ze HIMYM kijken en kunnen lachen om Barney? DefinItely annoying!

Waarschijnlijk omdat je er toch ECHT niet bij hoort als je het niet kijkt!

ps. Inderdaad iedereen doen het. je weet wel, iets met flaws

Koning Drietand

En is er nog wat gebeurd gisteren?