Pinkeltje

Na een onfortuinlijk ongelukje met een hamer, zit ik al enige tijd met een salontafel plus deuk. Nu heb ik inmiddels een nieuwe tafel gekocht en wil ik de oude tafel wel kwijt.

Afgezien van de deuk is het best een mooie tafel verder, lekker groot en met een blad eronder waar je veel zooi op kwijt kunt. Kijk maar naar het plaatje. Voor 5€ kan hij van jou zijn!

is dat inclusief bezorgkosten?

Bovendien lijkt ie weer als nieuw met een beetje vulmiddel en een likje vernis. Echt een topaanbieding!

Waar bevind zich de deuk? En heb je inzicht in de afmetingen? Ik heb nog een salontafeltje nodig eventueel.

l b h: 118 78 48.

De deuk zit onder de plek waar je doorgaans je kop koffie neerzet, dus eigenlijk heb je er nooit last van.

HT schreef: l * b * h: 118 * 78 * 48. De deuk zit onder de plek waar je doorgaans je kop koffie neerzet, dus eigenlijk heb je er nooit last van.

waarom is er dan een nieuwe tafel aangeschafd?

Uit puzzel-oogpunt?

Ja en omdat het lastig is met Mahjongg (volgens Rienk). De deuk bevindt zich ongeveer op 10 centimeter van de rand en heeft een diameter van vier centimeter. (evt. kan ik je de hamer tonen waarmee het leed is aangedaan. En dan zeggen ze dat Pascal zo'n rustig gezelschap is) Aan bezorgen doe ik niet trouwens.

Op zich is de deuk goed te bedekken. Ik heb dat al meerdere malen gedaan met onder andere: een pannenlap, een kopje koffie, een onderzetter plus pan, een bord. Het probleem is echter dat je die er doorgaans niet op laat staan. Wat wel een optie is, is een snoezig tafelkleedje. Roze vinden ze hier in huize I AM heel mooi, maar dat is natuurlijk niet verplicht.

En hij is maar 5€!

Ik denk dat je er wel meer dan €5 voor kan vragen. De deuk maakt de tafel uniek en geeft hem dus toegevoegde waarde.

Hmm dat is niet helemaal H5N1. Als het een unieke productie fout was, dan zou het een toegevoegde waarde zijn voor de verzamelaar (en Fight Club bevestigt dat er Ikea verzamelaars zijn, soort van). Voor alle niet-verzamelaars is het eerder een ongemak, wat de gebruikswaarde en -plezier verlaagd.

Rolv schreef: Hmm dat is niet helemaal H5N1. Als het een unieke productie fout was, dan zou het een toegevoegde waarde zijn voor de verzamelaar (en Fight Club bevestigt dat er Ikea verzamelaars zijn, soort van). Voor alle niet-verzamelaars is het eerder een ongemak, wat de gebruikswaarde en -plezier verlaagd.

haha nog steeds in Fight Club-mood?

en verlaagT

Ja. The first rule of grammar is: Don't be a ! :wink:

H3nQ schreef: Ik denk dat je er wel meer dan €5 voor kan vragen. De deuk maakt de tafel uniek en geeft hem dus toegevoegde waarde.

Of juist korting, omdat de tafel nu minder ruimte inneemt dan beloofd.

Trouwens, ik heb hier nog drie VGST-epistels liggen, wil jij die analyseren?

Waar zou het ophaalpunt moeten wezen?

Aqua 797, rode flat :j: Hij is op dit moment in uitelkaargeschroefde toestand.