Pinkeltje

Voor dispuut heb ik morgen een usb-stick van minimaal 800 mb nodig. Is er iemand van wie ik even een kan lenen?

Voor het leggen van zeil in onze gang en keuken ben ik bovendien op zoek naar een goed groot stanleymes. Wie is zo vriendelijk om voor een tijdje afstand te doen van een dergelijk mes?

Alvast heel erg bedankt!

Bij Arend ligt mijn usbstick. Die is 750 mb. Is dat niet genoeg? Voordeel is dat ie op kruipafstand van je huis is.

N.B. Steendam

Je mag mijn externe 500 gb HDD-drive met usb2 aansluiting (open webcie sollicitatie alert) wel komen lenen.

Stanleymes zou ik gewoon kopen als ik jou was, prijs/houdbaarheid ratio is prima te noemen. Je hebt hem vast nog wel een keer nodig in je leven...

Volgens mij is er maar één soort Stanleymes. Dus ik weet niet wat je met een goed groot stanleymes bedoeld. Maar ik heb er wel eentje liggen.

nee dat heb je niet juist rinze, er zijn we degelijke meerdere soorten Stanleys

http://www.stanleyworks.nl/Messen/Afbreekmessen.ctlg

ik heb hier een usb van 2 gb, nog nodig?

Infamous angel

[quote="N.B. Steendam"]Je mag mijn externe 500 gb HDD-drive met usb2 aansluiting (open webcie sollicitatie alert) wel komen lenen.
quote]

Misschien moet je dan beter je best doen tijdens zo'n sollicitatie. USB2 bestaat namelijk niet :lol:

Verder hoef je voor zo'n USB-stick van 1GB ook niet veel meer te betalen. Voor tussen 5 en 10 euro heb je al 2GB of meer.

In beide zaken is inmiddels voorzien, waarvoor dank. Het topic mag van mij wel een slotje.