grasMaaiker

Ha voedselverspillingtegengaande/profiterende GSV'ers,

Heeft u ook wel eens iets in de (koel)kast liggen waarvan u denkt: iel bah? Of heeft u, net als ik, een recept voor 8 personen gevolgd, maar was u even vergeten dat u in uw eentje eet vanavond? Of overschatte u uw maagcapaciteiten en heeft u eten over waarvan de datum snel verstrijkt? Of wilt u gewoon lekker profiteren van de barmhartigheid van uw mede-GSV'er? Treur niet langer, hier moet u zijn! Het idee van dit topic is dat er eten in wordt gezet dat door de eigenaar niet meer zal worden opgegeten, en waar hij/zij graag iemand anders blij mee maakt. Ga voedselverspilling tegen en geef of neem & eet (gedenk en geloof).

Bij dezen, uit de categorie 'iel bah':
Sushi, officieel te gebruiken tot en met 23 januari (dus vandaag)
Af te halen bij Saffier 184. Wel graag even appen o.i.d. :)

Update: inmiddels opgehaald!

beschrijving

Tof initiatief!

Ik heb laatst een enorme pot curry gemaakt, maar het blijkt dat ik erg weinig ruimte in mijn vriezer heb. De curry in kwestie is veganistisch, gluten- en lactosevrij en al zeg ik het zelf erg lekker.

Gratis af te halen bij Aqua 773 (wel zelf een bakje meenemen) of app me en dan kunnen we samen eten :)

grasMaaiker

Ik heb net een taart gekregen van de rest van de Kopenhagang, maar na de helft zaten we wel vol. Komend weekend ben ik weg en de andere helft als ontbijt is me ook wat heftig. Kopenhagang is natuurlijk van het motto spread the lobi, dus wilt u een heerlijk stukje taart met prachtige Deense middeleeuwse kledij of onze hoofden? Kom gerust een stukje halen. 🥳 Heb nog +- 6 stukjes over, stuur maar een appje!

beschrijving

P.s. Mocht u voorkeur hebben, Judith is helaas al op

grasMaaiker

Toch mooi om te zien dat dit topic leeft.

Barft u graag? Look no further! Speciaal voor u heb ik gratis en voor niets een ongeopend zakje met 100g danablu blauwschimmelkaas. Ik kon het zelfs aan m'n vader niet slijten, dat zegt wat. Nog minstens 5 hele dagen houdbaar, maar ook nu al niet te vreten. Stuur een appje en als u op een beetje een fatsoenlijke plek woont kom ik het zelfs hoogstpersoonlijk door uw brievenbus gooien. It's that bad.

beschrijving

Vermengen met teentje knoflook, 300ml witte wijn en 400 gram belegen kaas uit de supermarkt (gewoon van die zakjes rapskaas) en je hebt een reuze lekkere kaasfondue! (Ook als je niet van Danish blue houdt)

EllenBontekoe

Hallo, kan ik iemand blij maken met zoete aardappelchips en bleekselderij? App maar

Renateviool

Wij hebben een lekker, of niet zo lekker toetje in de aanbieding. Degene die dit wil proberen, kan het gratis ophalen bij ons! App maar.
beschrijving

boristerbeek

Beste Bourgondiërs der GSV,

In al mijn enthousiasme heb ik gisteren op de markt een aantal kaasjes gekocht, waaronder deze bom van een blauwe kaas. Nou blijkt dat ik de sterke smaak even flink had onderschat en het lijkt mij verspilling om deze smaak aan mijn lekenmaag te verkwisten. Dus: hier voor de liefhebber een mooi blokje blauwe kaas (minus een klein afgesneden balkje, zoals te zien op de foto), gratis op te halen aan de Turkoois 33!

Edit: ongelukkige belichting, maar er zitten nergens beurse plekken hoor!
beschrijving

boristerbeek schreef:

Beste Bourgondiërs der GSV,

In al mijn enthousiasme heb ik gisteren op de markt een aantal kaasjes gekocht, waaronder deze bom van een blauwe kaas. Nou blijkt dat ik de sterke smaak even flink had onderschat en het lijkt mij verspilling om deze smaak aan mijn lekenmaag te verkwisten. Dus: hier voor de liefhebber een mooi blokje blauwe kaas (minus een klein afgesneden balkje, zoals te zien op de foto), gratis op te halen aan de Turkoois 33!

Edit: ongelukkige belichting, maar er zitten nergens beurse plekken hoor!
beschrijving

Op de markt had je er blijkbaar nog geen kaas van gegeten

Fans van Dubbel Friss mogen langskomen voor een gratis bijna volle fles alcoholvrije witte wijn.

jelgerbijma

beschrijving

Ik had deze gekocht voor Jesse, maar die hoefde hem niet. Helemaal gratis af te halen boven soos!

Edit: hij is vergeven. Thomas lustte er wel 2.

NienkeBraam

Ik heb een halve bak kwark over en ga op vakantie. App maar als je wil, ga morgen om half 11 weg.

Roos Bazuin

VOEDSELBANK:

Rianne, Manita en ik hebben een appeltaart gebakken. Over een halfuurtje is deze klaar. Komt u ook met uw bordje langs de barnsteenstraat 30? Dan krijgt u een lekker stuk met slagroom!

Léon Maarse

Patat voor 7 personen met 3 frikandellen aan parel 122

Alliewallie

En nog 6 kaassoufflés

Alliewallie, vanavond in de Airfryer? Lekker

Alliewallie

Liggen al op briljant helaas

Ha bkgangers (of enig andere hongerige personen),

Wij hebben chocolate chip cookies geproeft met bk, maar hebben onszelf overschat en er zijn heel veel koekjes over. Dus wil je nog vreten na bk, of is je host vergeten snacks te halen? Kom even langs aqua 703, wij kunnen geen koekjes meer zien.

5 tijgerbroden over van hertenweekend, ideaal voor een overheerlijke tosti. En ook nog een zak bruine bollen (12 stuks) in de aanbieding. Op te halen aan de Ekade.

Voor de liefhebber: een bijna vol pak (filter)koffie, paneermeel en een pot kersen. Allemaal nog niet over de datum. Van Duitse kwaliteit voor een mooi prijsje: helemaal gratis

app me even als je interesse hebt en wanneer je het kan ophalen!