Ernst

Hoi mensen!

Er is een kamer vrij gekomen in de pastorie in Zuidwolde, dat tegen Groningen aan ligt. Je deelt het huis met 4 studenten (3m en 1v), die ook christelijk zijn. Het is een groot vrijstaand huis.
Het is max. 20 min fietsen naar het zernike en 25 naar station, maar als je met de bus wilt: die stopt 80 meter vanaf het huis. Deze rijdt direct naar stad & station.

Het huis:
Een open keuken (15m2) met daaraan vast een grote woonkamer (45 m2)met 6 banken, tv, 3 goudvissen, badkamer met ligbad, huis staat naast de kerk, dus dat is ook niet ver lopen..

Aan het huis vast is een grote garage, met een vriezer (400 liter) en vaatwasser + wasmachine.
Er is ook een grote zolder (waar je je spullen kan stallen) en een tuin. Achter hebben we ook een binnenplaats.

Het huis is vrij netjes, ze hebben een schoonmaakrooster dat ook word nageleeft.

De kamer:
..Is ongeveer 13 m2, niet zo groot, maar het huis compenseert dat zeker!
..Heeft internet
.. heeft wasbak op kamer.
.. heeft een klerenkast en een ingebouwde kast
.. 3 ramen met mooi uitzicht.

..Kost 218 euro inclusief.

Interesse? Hij komt vrij per 1 februari. Dat is kort dag, omdat ik vorige week pas wist dat ik per 1 februari een nieuwe kamer krijg.
Mailen naar ernstwiskerke@hotmail.com ! Of reageer hier..

Ernst schreef: badkamer met ligbad, staat naast de kerk, dus dat is ook niet ver lopen..

:?: :roll: :?:

Waar ga jij dan heen Ernst?

klaskes schreef: Waar ga jij dan heen Ernst?
Hoi Klaske, ik ga naar vinkhuizen :P. Terug naar waar mijn studententijd begon. Safier 30, kom maar een keer kop koffie doen als je in de buurt bent ;).