AssessorJoost

Hallo!

In januari heb ik een aantal afspraken staan met oud-GSV'ers voor mijn scriptie. Nu vroeg ik mij af of iemand misschien een voice recorder in zijn bezit heeft die ik zou kunnen lenen voor die interviews. Dat voorkomt een hoop gekladder...

Ik hoor het wel!

Doeg!

Je kunt ze sowieso lenen bij de multimedia-balie in het Harmonie gebouw :)

Herbsgarden

De Audiovisuele Dienst op de eerste verdieping heeft inderdaad verschillende recorders. Het zijn hele vriendelijke lui trouwens. Wie ga je eigenlijk interviewen en waarover?

AssessorJoost

Bedankt voor de tip! Ik ga sowieso Kars Veling (mede-oprichter van de GSV en praeses in het jaar 67-68) en Flip van der Kolk (praeses in het jaar 75-76) interviewen. Misschien komen er nog wel een paar bij. De interviews zullen -hoe verrassend- voornamelijk gaan over de GSV van deze periode (de jaren '60 en '70).

Je kunt ook de praeses van het jaar 10-11 interviewen voor inhoudelijk sterke punten over de GSV geschiedenis.

AssessorJoost

sorry, je moet natuurlijk wel wat bereikt hebben als praeses...

Dik schreef: sorry, je moet natuurlijk wel wat bereikt hebben als praeses...

Och, Herman wordt ook nog wel eens baas van de ChristenUnie/Nederlands Dagblad/Christal teleservices.

Paula Lunenborg

Er zit nog wel een verschil tussen het een en het ander.

nee hoor, het zijn allemaal vrijgemaakte services, of ze zich nou hebben opengesteld voor buitenstaanders of niet. Zijn oom schrijft wel eens wat voor het ND - misschien wordt Herman wel de eerste farmaceut op gereformeerde grondslagen.

Dan ga ik een apotheek keten opzetten, de prescriptie 31 apotheken voor al uw ellende, verlossing en dankbaarheid.

dat klinkt als een goedlopende aflatenbusiness - ach, ik doe eens gek, ik wil er ook wel één.