DonaldDuck

Mijn fan van m'n processor is er bijna mee opgehouden, wie o wie heeft er nog één op zijn oude sloopcomputer zitten.

Infamous angel

Ik heb er wel 1 liggen. Hij doet het nog prima! Hij kan iig een XP 1800+ aan, dus... Als je 'em wil hebben, reageer dan even.

Tjongejonge zeg Jan. Ik weet niet of dit allemaal nog wel te vertrouwen is hoor! Al die onderdelen die je 'toevallig' nog hebt liggen... Maar goed, het is wel handig natuurlijk. :lol:

L1Rn4urAyA7aTEe

Heb je toevallig ook nog 'ergens' een TFT-monitor liggen? :lol:

Infamous angel
Jean schreef: Tjongejonge zeg Jan. Ik weet niet of dit allemaal nog wel te vertrouwen is hoor! Al die onderdelen die je 'toevallig' nog hebt liggen... Maar goed, het is wel handig natuurlijk. :lol:

Hee, (bijna) alles is bij mij te koop hoor, als je maar de juiste prijs bied. In dit geval is het meer dan puur toeval dat ik een nieuwe CPU-cooler en een nieuwe voeding heb gekocht. Ik ben nl. m'n computer aan het 'MODden', dus... waarom zou dit niet te vertrouwen zijn :roll:
Verder heb ik geen TFT liggen, want dan zou ik 'em zelf wel gebruiken, maar als ik er een in de aanbieding heb, dan laat ik het wel weten.

Ik kom em wel ff halen binnenkort

Infamous angel

Hee Double D, hèjem al geinstalleerd? Had je het koelblok ook nodig? Ik zou mijn thermal-paste wel graag weer terug krijgen.

Ga ik naar alle waarschijnlijkheid morgen mee bezig.

He donaldduck, sinds wanneer ben jij fan van je processor? of heb ik het nu verkeerd begrepen? veel plezier met je chocopasta en hak ze tot moes