corrp

HOST Fellowship Evenings

Aanstaande vrijdag 26 oktober is er de eerste HOST fellowship evening van dit jaar. Voor iedereen die HOST niet kent: host staat voor hospitality for overseas students en het is een organisatie die voor internationale studenten in groningen bijbelkringen, worshipavonden en culturele avonden organiseert.

Op deze fellowship evening (laatste vrijdag van de maand ongeveer maar check voor precieze data de site) staat worship centraal, er is een host-band en soms is er een spreker.
Als je het leuk vind om hierheen te gaan ben je van harte welkom!

Locatie = CCG Goede Herder kerk - Johan de Wittstraat 2
Tijd: 20.00

voor meer informatie over Host en/of over de fellowship evenings check www.hostgroningen.nl

Graag tot vrijdag!

klinkt leuk! ik denk dat ik er wel bij ben!

Ga jij nog wat doen in die dienst Corien?

ja, zingen, denk ik. En voor de rest is het voor mij ook een grote verrassing :-)

Aanstaande vrijdag organiseren alle Amerikaanse en Canadese leden van HOST een Thanksgiving, dankdag zeg maar. Maar dan iets nationaler dan hier.

Heb je altijd al een keer thanksgiving willen vieren en vind je het leuk om internationale studenten te ontmoeten kom dan vooral langs!
Er worden allemaal traditionele thanksgiving gerechten klaar gemaakt, zoals kalkoen, pompoentaart en green beans casserole (iets met sperziebonen).

We moeten voor best heel veel mensen koken, dan is het wel handig om te weten hoeveel er ongeveer komen. Als je van plan bent om te komen wil je dit dan voor donderdag even mailen naar corien.p@gmail.com?! Thank you!

Tot vrijdag!

lijkt me leuk, maar bk-weekend gaat toch echt voor...

wordt er geen pino geserveerd? bij happie hebben we die namelijk wel :P

Ja ja ja! Het is weer zover, aanstaande vrijdag 14 december is er een HOST fellowship evening, (zie de eerste post als je iets meer wil weten over host.) en deze staat in het teken van kerst!

Vanaf half 8 ben je welkom, ik kan het aanraden, het is echt leuk om een keer internationale studenten te spreken!!
Ik ben er sowieso, pytric misschien ook, en... wie nog meer??

Het is in de Goede Herder Kerk, Johan de Wittstraat 2. Dat is in de buurt van het einde van het noorderplantsoen, de rare kruising met de ebbingestraat en het prijzenparadijs. :roll:

annemarieke

He leuk! ik kan en kom!

Als je de weg niet kunt vinden kun je voor een routeplanner bij CorG terecht, het misschein wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een ja van mijn kant. Iedereen met een internationaal gerichte studie wordt sowieso verwacht.

He leuk dat er zoveel mensen gaan. Het wordt een hele gezellige avond denk ik. Maar dan wel zonder mij...

Ik kom ook, lijkt me leuk!

Wat leuk zoveel mensen, zie jullie vrijdag!

Sorry, ik moest ineens werken... :s Hoe was het?

annemarieke

ik ben ook benieuwd! ..ik haakte namelijk op het laatste moment ook af..

Schandalig, bronckhorst. Het was leuk, een aanradertje.

Hallo!

Aanstaande zaterdag is er een Aziatische avond bij HOST, vind je het leuk om gezellig met allemaal internationale studenten in Groningen meer te weten te komen over dat werelddeel, een cultureel hapje te eten en wat te kletsen: kom dan langs!
We starten rond half 8 en het is op soos. Als je van plan bent te komen, wil je dat dan even hier aangeven of mij even mailen (corien.p@gmail.com), dat is handig voor het inkopen. Maar als je op het laatste moment verzint dat je nog wil komen, ben je natuurlijk nog steeds welkom.

Tot zaterdag!

Nee he, kan er weer niet bij zijn helaas. Hoor toffe verhalen, dus ik kom echt graag een keer langs binnenkort. Hopelijk de volgende keer, maar voor de rest: sowieso gaan! Echt gaaf om met buitenlandse studenten te praten, heel verrijkend!

denk dat ik er bij ben :)

Nog even voor de mensen die nu aan het verzinnen zijn wat ze vanavond nou weer moeten koken: op soos kan je gratis eten, heel gezellig met allemaal internationale mensen. Dus, heb je daar wel oren naar: we beginnen rond 19.30. Tot straks!


Hi everybody,

Hope you all had wonderful days during the new year with your family or friends! And we're glad to invite you come to the first fellowship evening in this new year, it's on next Friday, January 25. It's a time that we can meet our brothers and sisters in our home here in Groningen. Let's come together to worship our Lord and share our love and faith in Him.

The service will start at 8:00pm and there will be drinks and cookies at 7:30pm.

Date: Friday,25 January
Time: 7:30 pm
Location: Christelijk Centrum Groningen (Goede Herderkerk), Johan de Wittstraat 2, Groningen

God bless and in His love,
HOST Fellowship committee


Ik ben er dit keer zelf niet maar kan wel iedereen aanraden om er een keer heen te gaan!

Ik kan volgens mij!