Koos L

Amicae amicique, beste GSV’ers,

Na anderhalf jaar is de almanak klaar. Uw almanakcommissie is erg trots op het prachtige resultaat. Het is een uitputtend overzicht over de afgelopen vijf jaar, waaraan vele GSV’ers hebben meegewerkt. U kunt er uw jaarverband, regio, Senaat en uw voorouders in terugvinden. Daarnaast staat de almanak vol foto’s, waaronder de GSV-foto van het regenboogkamp, interviews, woorden van hoogwaardigheidsbekleders en nog veel meer bijzondere en spannende dingen.

Wanneer u nog niet tot aanschaf van de almanak was gekomen, begrijpen wij dat u niet kunt wachten tot u deze in handen heeft en kunt bewonderen. Voor een voorspoedige verspreiding hebben we het volgende systeem uitgedacht: wij willen graag dat u aan ons doorgeeft dat u een almanak wilt ontvangen. Dit kan op alle activiteiten tijdens het lustrum. De amicae Gringhuis en Schilder hebben voortdurend intekenlijsten bij zich. Hierop kunt u een handtekening zetten, waarna u de almanak in ontvangst kunt nemen. Vervolgens schrijft de fiscus 15 euro van uw rekening af. Dan mag u zich de rechtmatige eigenaar van de almanak noemen.
Voor oudleden geldt dat ze hun telefoonnummer en emailadres kunnen doorgeven aan de commissie, door een email te sturen naar almanak@gsvnet.nl. Ditzelfde adres geldt trouwens ook voor leden die er tijdens het lustrum niet toe kwamen een almanak te bemachtigen. In onderling overleg wordt er dan voor gezorgd dat het boekwerk in uw handen terecht komt.

Met vriendelijke groet,

Almanakcommissie Achterwerk

Hee achterwerk, ik wil ook wel graag zo'n bundel! Heb geprobeerd jullie een mailtje te sturen maar die is niet aangekomen. In januari kan ik pas een handtekening komen zetten, dus bij deze machtig ik de cc'er dan maar even om een kruisje te zetten bij mijn naam. Komt ie dan bij mij in de brievenbus? :)

Almanaccie Achterwerkie, prachtige bundel! Mooi werk.

Almanakkie, kunnen jullie het promotiefilmpje ook online zetten, wil m eigenlijk achteraf nog wel een keer zien...

Hé, tof dat er al zoveel mensen een almanak hebben aangeschaft. Heb je er nog niet een, het kan nog steeds.

We hebben ook van een heel aantal mensen al een handtekening, maar nog geen 'bevestiging' dat ze ook daadwerkelijk een almanak hebben ontvangen. Ik zet de lijst even hieronder, sta je er tussen, maar heb je al wel een almanak, geef dat dan even aan aub.

Ruben Andringa
Eef-Jan van Benthem
Bastiaan Boersema
Frederik Boersema
Hielko Bos
Henk-Jan Broeksma
Jan Cruiming
Anja Datema
Bennard Doornbos
Marjolein van Essen
Harm Havinga
Maurice Hoogendoorn
Gerwin Huisman
Martine Huisman
Harmen Huls
Hans van der Jagt
Riekje Kamphuis
Gerben Kiffen
Harmen de Kraker
Mark Kruidhof
Breunis Kuijsten
Tinka Lawerman
Henderi Lenting
Henk Jan Nanninga
Laura Niazy
Machteld Noordveld
Noortje van Pijkeren
Feike Steenbergen
Maartje Stellingwerf
Pieternel Teekens
Jurgen Tiekstra
Harry van Til
Jannes van der Vegte
Jeroen Voorberg
Dineke de Vries
Cobie Zetstra
Ronald Zielman
Alinda Zuidhof
Pieter Zuidhof

Mijn naam staat er tussen zie ik. Kan me niet herinneren een handtekening te hebben gezet (zeker weer diep in de nacht op soos- het zou verboden moeten worden) maar heb nog geen almanak. Ik wil em natuurlijk zielsgraag.

ik heb er al één

Martine schreef: sta je er tussen, maar heb je al wel een almanak, geef dat dan even aan aub. Feike Steenbergen

Dat ben ik, maar ik heb al een almanak zwervend door het huis!

Ik heb er ook al één.

heb een almanak

Ik heb reeds een almanak in mijn bezit.

Ik heb er ook al één.

Martine schreef: Harm Havinga

Present! Ik heb reeds een almanak.

Ik heb er ook al eentje thuis liggen

ik heb 'm nog niet.......kan ik die morgen krijgen op soos???

ik heb em wel

ik heb er ook al een

Ik neem er vanavond eentje mee voor Laura en Gerben!

Koning Drietand

Ik heb hem ook al