Koos L

Jaja, gemeente!
Zaterdag, na luttele uren slaap, staan de mannen van ON3 dapper op het veld! Subtopper Lycurgus 4 neemt het op tegen de helden van de nacht ervoor. Doe ook ff dapper en kom kijken! Het belooft een goede wedstrijd te worden, gezien het feit dat ON3 altijd goed speelt als er veel brakke spelers zijn. (Vorig jaar na de dies: 5-1 winst.)
Dus be there!
Zie ook .

ik kom zeker!!!! :D

weer potje vecht voetbal!! :P

AFGELAST DUS...

Bakkie Krasse

laffe kampers

hmmm,.. ben ik blij dat ik langer in bed ben blijven liggen :)

ach ja, nou weet ik iig waar pkc is!

zmith schreef: ach ja, nou weet ik iig waar pkc is!

Is dat dat park vlakbij Vinkhuizen?? Zaterdag kom ik kijken........

Die inhaalwedstrijd tegen PKC is niet zaterdag hoor (ik geloof 27 november). We spelen zaterdag thuis, om 12:30 uur tegen Lycurgus 4!

Wel dapper dat je wilt komen, je verwacht blijkbaar niet zoveel van de dies?

Jaja, gemeente!
Zaterdag, na luttele uren slaap, staan de mannen van ON3 dapper op het veld! Subtopper Lycurgus 4 neemt het op tegen de helden van de nacht ervoor. Doe ook ff dapper en kom kijken! Het belooft een goede wedstrijd te worden, gezien het feit dat ON3 altijd goed speelt als er veel brakke spelers zijn. (Vorig jaar na de dies: 5-1 winst.)
Dus be there!
Zie ook .

Ik zal een poging doen zaterdag lichamelijk aanwezig te zijn... :wink:

(Laat wel ff op tijd weten als het weer afgelast is, svp... :P)

'k Mot ff tsjekkuh, maar met een beetje goede wil (lees: planning) ben ik zaterdag aanwezig. Een stukkie fietsen heeft nog nooit een gezonde jongen geveld.

mij kun je wel afschrijven.... ga slapen en dan de trein in... :)

oioioi wedstrijden na de dies zijn altijd de moeite waard. Zelden zo'n topwedstrijd meegemaakt als vorig jaar. Ik denk zelfs dat ik met m'n afgescheurde kruisbanden nog een topwedstrijd zou spelen na een dies...

Lennert schreef: oioioi wedstrijden na de dies zijn altijd de moeite waard. Zelden zo'n topwedstrijd meegemaakt als vorig jaar. Ik denk zelfs dat ik met m'n afgescheurde kruisbanden nog een topwedstrijd zou spelen na een dies...

Hoppa, opstellen, die Lennert, veelstegoede motivatie!

Heee Leanne. jij gaat ook??? Kan ik dan zaterdagochtend een paar uurtjes (?) slaap pakken bij jou. Gaan we daarna samen naar et voetbalveld!!

Ben ik gewoon goudeerlijk wat betreft de tijd dat ik uit bed ben: 10 uur! Ik voel me net als Remi in het hertejong (die was toch ook zo alleen) en als mijn wijlen hamster vroeger. Zoooo alleeen. (En zo moe.)
Maar ik heb er zowaar zin in...

Heel goed, K%s. Vergeet trouwens niet onze afspraak: ff een balletje in het net leggen. En ow ja, niet irrelevant, hoe laat begint de wedstrijd?

Never mind, volgens mij ben ik aan koffie toe, het staat allemaal keurig in de agenda. I'll be there.

Succes mannen! Ik roep iedereen op, om solidair te zijn en te gaan kijken, of nog beter, zelf te gaan voetballen en zo mee te 'lijden' (net zo als ik :D )

Gloeiende gloeiende. Mijn wedstrijd is afgelast! Dan maar even bij ON3 kijken misschien.

Hoppa, 4-3 gewonnen in een leuke wedstrijd. Respect voor iedereen die vandaag op dat veld heeft gestaan...

idd goed gedaan lui... was leuk om te kijken, maar net iets te spannend. Hey lennert leuk dat je ook op het veld hebt gestaan...