Knapzak

Studentencatechisatie

De studentencatechisaties zijn intussen begonnen, maar mocht je nog in willen stromen, dan kan dat. Er is een groep op dinsdagavond 19.00 uur, vooral (niet exclusief) universitaire studenten, en een groep op woensdagavond 19.00 uur, vooral (niet exclusief) hbo-studenten.
Desgewenst kan ik ook nog een groep starten op dinsdagavond 20.00 uur. Ik geef de catechisaties in de Oosterkerk.
We hebben intussen gesproken over vragen als ‘hoe weet je of God bestaat en hoe kun je een ander daarvan overtuigen?’, ‘hoe moet je houding zijn als christen in een maatschappij met veel niet-gelovigen?’ enzovoort.
Op 14 en 15 is er geen catechisatie, op 21 en 22 wel weer. Dan gaat het over ‘Hoe kun je God leren kennen?’ Voor info: 3188078, t.s.huttenga@wanadoo.nl.

                                                                                            Ds. Huttenga, studentenpredikant

Inloopspreekuur studentenpredikant

Vanaf 22 oktober zit ik elke woensdagavond in de Oosterkerk.
Je kunt dan vanaf 20.00 uur tot 22.30 uur bij mij binnenlopen voor een gesprek. Mochten er meer studenten zijn en heb je geen tijd om te wachten of is er behoefte aan een vervolggesprek, dan kun je altijd een afspraak met mij maken of een nieuwe afspraak. Op een bord bij de ingang staat, in welk vertrek ik zit en anders weet de koster dat wel.
Hartelijk welkom!

                                                                                            Ds. Ton Huttenga, SP

Beste besturen van de christelijke studentenverenigingen in Groningen,

Zouden jullie via jullie kanalen aan de leden van jullie verenigingen bekend willen maken dat ik volgende seizoen weer catechisaties hoop te geven, start is 14 september, een keer per twee weken, op woensdagavond. Opgeven kan via ctbasoski@gkv.nl.
Voor een gesprek kunnen studenten ook bij mij aankloppen, via www.calendly.com/studentenpastor kunnen zij zelf een afspraak plannen. Via mail kan dat natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,
Theo Basoski

Nieuw seizoen catechisaties Theo Basoski

"Als studentenpastor geef ik ook catechisaties. In september hoop ik weer met een nieuwe groep te beginnen. Hoewel ik predikant ben bij de Nederlandse Gereformeerde Kerk wil dat niet zeggen dat ik alleen aan leden van die kerk catechisatie geef. Ik heb regelmatig ook leden van andere kerkgenootschappen op catechisatie gehad."

U kunt zich dus aanmelden voor een nieuw seizoen catechisaties! Dat mag door Theo te mailen op ctbasoski@ngk.nl. Nog twijfels? Vragen staat natuurlijk vrij! Ook via de website (www.studentenpastoraatgroningen.nl) kan je in contact komen met Basoski!

Denkt u hier nog over na? De eerste catechisatieavond is bekend: woensdag 13 september!

Ha GSV,

Zoals hierboven reeds vermeld beginnen de studentencatechisaties dit jaar op woensdagavond 13 september. Theo vertelde mij dat er nog plekken beschikbaar zijn. Mocht u dus interesse hebben, meld u dan snel aan!

Aanmelden kan bij Theo via mailadres ctbasoski@ngk.nl.

jeroenschipper

Ha GSV,

Vanaf 27 maart gaat Theo beginnen met een nieuwe groep catechisanten. Dus mocht u door middel van catechisaties uw geloof willen verdiepen, meldt u zich dan vooral aan! Dit catechisatieseizoen zal waarschijnlijk doorlopen tot aan de zomer en voor een deel over de zomer heen getild worden. U kunt zich opgeven tot 1 maart, dit doet u door te mailen naar ctbasoski@ngk.nl.

Voor inspiratie kunt u de laatste nieuwsbrief van het studentenpastoraat lezen (te vinden in de GSVdocs) en anders kunt u ongetwijfeld een GSV’er vragen die studentencatechisatie volgt of gevolgd heeft! Daar zijn er genoeg van. Verder kunt u natuurlijk bij Theo zelf terecht, over catechisaties maar ook over heel veel andere dingen. U kunt op deze website een afspraak inplannen. Binnenkort komt er weer een mooie poster met een QR-code op soos te hangen, die u naar dezelfde website stuurt.

Amicaal als altijd,
Jeroen

jeroenschipper

jeroenschipper schreef:

Ha GSV,

Vanaf 27 maart gaat Theo beginnen met een nieuwe groep catechisanten. Dus mocht u door middel van catechisaties uw geloof willen verdiepen, meldt u zich dan vooral aan! Dit catechisatieseizoen zal waarschijnlijk doorlopen tot aan de zomer en voor een deel over de zomer heen getild worden. U kunt zich opgeven tot 1 maart, dit doet u door te mailen naar ctbasoski@ngk.nl.

Voor inspiratie kunt u de laatste nieuwsbrief van het studentenpastoraat lezen (te vinden in de GSVdocs) en anders kunt u ongetwijfeld een GSV’er vragen die studentencatechisatie volgt of gevolgd heeft! Daar zijn er genoeg van. Verder kunt u natuurlijk bij Theo zelf terecht, over catechisaties maar ook over heel veel andere dingen. U kunt op deze website een afspraak inplannen. Binnenkort komt er weer een mooie poster met een QR-code op soos te hangen, die u naar dezelfde website stuurt.

Amicaal als altijd,
Jeroen

Bump! Dit is vandaag al