arie

amicae amicique, broeders en zusters, kameraden

Op elke derde dinsdag van de maand organiseert de PvdA afdeling Groningen een politiek cafe in "De Wolthoorn". Op dinsdag 18 november zal er weer een plaatsvinden. Het thema is dan de toekomst van de democratie, inclusief gekozen burgemeesters en andere modegrillen van D66. Er komt een heel rijtje prominenten ook van buiten de PvdA. Het karakter is laagdrempelig en er is volop gelegenheid kritische vragen te stellen.

Hoewel het op een dinsdag valt, waag ik het deze aankondiging hier te posten. Bij extrapolatie van de GSV-agenda kom ik tot de conclusie dat 18 november een facgroep-avond is. Dit politiek cafe lijkt me een hele aardige invulling voor de facgroep (staats)recht en jbw.
(Als jullie van plan zijn te komen ,geef mij dan even een seintje)

Koning David

Bij deze. Het lijkt mij erg leuk om hier te komen. Ik vind het echter erg flauw om de mijn inziens zeer bewonderingswaardige democratische vernieuwingspogingen van D66 af te doen als een modegril.

8 uur toch?

Volgens de PvdA site om 19,59 ...

Koning David

Wat als je een minuutje later komt?

Enne Perikles. Zullen we samen die kant op fietsen??

is goed

kwart voor acht hier?

ik meld me bij deze af, het is wel een interessant bk-uitje, maar helaas zie ik geen mogelijkheid.

Koning David
Perikles schreef: is goed kwart voor acht hier?
OK, ik zal er zijn.

Kan als straf op de zonde van het afwezig zijn bij de facgroep hier ook een verslagje komen van deze avond?

Doe maar...

graag zelfs

Koning David
הנה־זאת חקרנוה כן־היא שׁמענה ואתה דע־לך׃

????

Waarde Marcel. Kun je dit ook vertalen in Algemeen beschaafd NBG-Nederlands?

Jawel, maar dan geraak ik off-topic. Indien u enige opheldering over deze kwestie wilt, dient u een nieuw topic te beginnen.
Ik verwacht hier namelijk nog steeds een verslag van de bewuste avond zoals hierboven werd aangekondigd. Ik kon helaas niet aanwezig zijn vanwege andere verplichtingen, maar ik zou toch graag kennis willen nemen van de waarheden en onwaarheden die aldaar verkondigd werden.

JaMPot schreef: Kan als straf op de zonde van het afwezig zijn bij de facgroep hier ook een verslagje komen van deze avond?

Als je je woorden serieus neemt ben jij de aangewezen persoon om dit te doen.

Ik vermoedde idd al dat jij daar zo over dacht. Echter heb ik bij mijn weten (en in ieder geval ook van de abactis) bedankt voor de GSV waardoor de verplichtingen die jullie nog steeds kennen, niet meer voor mij gelden. Daarmee is de voorwaarde die in mijn vermelding werd beschreven niet op mij van toepassing en daarmee is ook de rest van de opdracht niet op mij van toepassing. Maar toch wil ik graag de zondaren het woord geven, om op een of andere manier hun schuld te verlichten.

Hmm, de ellende-gedachte, toch een van de pijlers van de gereformeerde dogmatiek, lijkt in de huidige tijd toch niet helemaal meer aan te slaan. Misschien moet ik het eens over een andere (enigszins dwalende) boeg gooien en vragen of er mensen zijn die uit vrije wil zich hier willen uiten door te vermelden wat er allemaal besproken is op de bewuste avond.

Koning David

Ik ben te lui om dat hier op het forum te doen. Maar je kunt gerust langskomen.

Ben je ook te lui om hier langs te komen?

Koning David

Ik kom uit vrije wil wel even bij u langs. Of word ik nu ergens anders door geleid?

Veel dank aan am. Klei, die aan mijn nieuwsgierigheid heeft voldaan. Was ik de enige die nieuwsgierig was, of moet ik am. Klei langs nog een aantal mensen sturen?