Hop, het wordt al heel gezellig heb ik me laten vertellen! Vanaf 20.00 u zijn jullie van harte welkom in Huize Jeruzalem (Parel 122) voor een avondje Amerikaans weerwolven!

Was gezellig gisteren, mensen. Wel jammer dat je er als onschuldig burgermeisje subiet uit wordt gestemd. Verder nog een aantal mededelingen:

Gezocht: liefhebbende eigenaar sixpack Heineken.
En Rienk, lamme tammo, waarom heb je je wijnfles laten staan..?

Heineken is van C.A., mag worden langsbezorgd.

Kusje, HT.

tijd voor actie?

Wordt er nog vleesch gegeten vannacht? Ik heb in ieder geval nog nog een zak chocopinda's liggen. Waar kan het?......

wauw!

Hier niet, of in elk geval niet opzettelijk. Ik ben nog schetsjes in elkaar aan het bouwen en ik denk dat ik zo onder de wol kruip.

toen ik trouwens je eerste in las, dacht ik dat je een onbeheersbare behoefte had aan frituur ;)

Wakker? Dan vanavond weer als vanouds weerwolven?
Maureen en ik hebben iig wel zin, wie nog meer?

Ja, ik ook wel!

ik ook wel, maar waar....

Zoals vanouds is dit wel het weerwolf-huis (of het moet de kamer van c.a. zijn), dus jullie zijn allemaal van harte welkom. In verband met de niet uitbundige voorraden hier is het wel American Weerwolven... (dus neem uw bier/wijn/chips/nootjes/ed mee)

ok ok, voor de mensen die graag tijden willen horen (itt c.a.): u bent welkom vanaf 20.30/21.00

Tot bij matthijs allemaal, ik ben er rond 10!

Feike is running for mayor!

kan ook nog iemand het spel zelf mee nemen?

voor de dubbelpost dan maar: vanavond staat wederom de deur open op saffier 220 om een spelletje te doen. Als altijd is het weer een American evening, dus neem uw versnapering en drankjes mee als entree...

De dagen worden korter, de wind zwiept door de bomen die pardoes hun blaadjes laten vallen... kortom: het mag weer! Vanavond gaan we weerwolven op Aqua 797 (of iets anders zoals Machiavelli, What's in a name game, etc). Natuurlijk is er eerst de gelegenheid om Boer zoekt Vrouw te kijken.

Komt allen en neem vooral wat lekkers mee!

Als ik m'n essay af heb kom ik denk ik wel even wat mensen opeten.

Amici's en amica's, lelijke Fleurke,

vanavond wordt er weer eens geweerwolfd (oid) en dat in Huize Jeruzalem (Parel 122). Neem uw intimi mee en kom gezellig langs! Een eigen bijdrage aan de feestvreugde (bij voorkeur knabbels) wordt gewaardeerd.

Semper amicaliter,

PS. Het is pauper, maar heeft iemand het officiƫle spel?