W

Voor iedereen die wel weer genoeg Aclo/Vitalis-asfalt heeft gezien nu de kans om je ook eens uit te leven op het smalle en glibberige pad:

vitalis.org schreef: Op dinsdagavond 26 september zal de tweede Zac Freudenberg Classic worden gehouden, oftewel de open clubkampioenschappen cross van Vitalis. De start is voor zowel dames als heren om 18:30. Men kan zich inschrijven op de avond zelf bij de speeltuin en de kinderboerderij in het Stadspark. De afstand bedraagt 6 km voor dames en 8 km voor heren. Er wordt gelopen over een parcours van 2 km in het Stadspark, dus men legt 3 of 4 rondes af.

Verplicht voor HBO-facgroepen.

shit ik zit dus op die hbo-facgroep, misschien moet ik dat stadspark dus maar eens verder gaan verkennen. Ik heb gehoord dat de krakert ook meedoet. En ik vind het ook wel wat voor Beekhuis, hoor je me?

Robbie je hebt gelijk maar ik moet dinsdagavond al zaalvoetballen. Het wordt hem dus niet voor mij. Voorlopig staat trouwens de vitalisloop van volgende week maandag nog wel in de planning.

Ik zet het ook in mn agenda, ik zit namelijk op dezelfde facgroep als W. Wie weet loop ik nog een paar rondjes mee.

kijk kijk kijk, zo mogen we dat zien! trouwens wel n beetje allemaal uit t zelfde clubje, als je bedenkt dat ook hans en joric nog meedoen..

dat wordt een mooi wedstrijdje, helemaal omdat er kans is op regen...Joric en naastgetekende zijn er sowieso bij.

oei, toch meer last van de benen dan gedacht, viel vanochtend weer eens uit mijn bed. Was wel een heftige cross, viel me vies tegen. Uitslagen staan trouwens op www.vitalis.org Joric, Wouter, Hans en Roelof bedankt (voor het eten).

Ik beloof de volgende keer (a) niet weer per ongeluk een omweg te maken en (b) meer mn best te doen. Heb nog nergens last van en dat had natuurlijk wel gemoeten.