Kira

Vanaf 1 augustus komt er een kamer vrij op nr.7 van de Herman Colleniusstraat. Je zou er zelfs al (en daar zou mn huisgenootje erg blij mee zijn) vanaf 15 juli in kunnen.

  • Ongeveer 25-30 vierkante meter
  • Ingebouwde tweepersoonshoogslaper, waardoor je nog meer ruimte hebt in je kamer
  • Eigen keuken in je kamer
  • Openslaande deuren naar de tuin
  • WC deel je met 3 anderen
  • Douche deel je met 4 anderen
  • Je woont in huis met tien meiden
  • Je woont in de mooiste buurt van Groningen
  • Je bent mijn buurmeisje dan
  • Huurprijs is zo'n 400 euro (weet het nog niet precies) per maand, incl. internet/wasmachine/droger
  • Huurprijs wordt niet verhoogd zolang je in de kamer woont

Vereiste is dat je een vrouw bent. Ben jij dus een vrouw en heb je interesse, mail me dan even (kirabeekhuis@hotmail.com), dan nodigen we je misschien uit om eens te komen kijken.

Groetjes!

je zou spontaan in vinkhuizen gaan wonen, een bedje bureautje en een bankje maar dan ook voor 2,5 maand huur in vergelijking tot 30 m2 in de binnenstad

Ja, die mensen heb je, die spontaan in Vinkhuizen gaan wonen. Daar laat ik me verder niet over uit.

Dat geeft verder niets, verschil moet er wezen. In je latere leven zul je ook meemaken dat sommige mensen drie hoog achter in een flatje wonen, andere mensen in een prachtige villa. Een villa is duurder dan een flatje, inderdaad.

Tot slot, je maakt de belangrijkste keuzes in je studententijd. Keuzes die je nu maakt zijn bepalend voor je toekomst.

Mensen die nu in Vinkhuizen houden meer geld over voor een villa later, bedoel je dat te zeggen?

"Studenten die in het centrum wonen leren beter contacten te leggen, aangezien ze niet bij al hun kennissen op een paar vierkante kilometer wonen. Zij zijn dus ook communicatief vaardiger, wat hen op latere leeftijd ten goede komt in het bedrijfsleven. Dit leidt tot hogere functies binnen bedrijven, betere salarissen, en uiteindelijk tot grotere, mooiere villa's" (Brands 2011: p. 14).

Is dat APA?

Bedankt voor het bewijsmateriaal Laura! :)

AssessorJoost

Zegt mevrouw die lekker veilig in een gereformeerd societeitspand woont ;)

Dus?

Jij zegt toch ook niet tegen een astronoom als die een onderzoek heeft gedaan over exploderende supernova's: "Zegt de man die z'n hele leven al op aarde woont."

Mulder schreef: Dus? Jij zegt toch ook niet tegen een astronoom als die een onderzoek heeft gedaan over exploderende supernova's: "Zegt de man die z'n hele leven al op aarde woont."

+1

smeerkees schreef: (Brands 2011: p. 14). Is dat APA?

Volgens mij moet dat zijn: Brands, L. (2011). Titel van het boek (editie). Uitgever.

Succes met je scriptie!

Onee, klopt wel, dat is alleen aan het einde in de lijst. In de je tekst refereren moet wel zo: Brands, 2011 pagina is volgens mij niet noodzakelijk..

"Bij ons moet het zo"
(Brands, 2011)

Jorien91 schreef:
smeerkees schreef: (Brands 2011: p. 14). Is dat APA?

Volgens mij moet dat zijn: Brands, L. (2011). Titel van het boek (editie). Uitgever.

Succes met je scriptie!

Zit APA niet standaard in Word 2007/2010? Bibliografieën maken en citeren was nog nooit zo makkelijk.

@ Laura, Gewoon (Brands) is ook goed toch? mits er maar één werk door jou uitgebracht is. Of is dat MLA?

Rare luitjes, volg gewoon De Buck:

Brands, L., Lolwut? Het effect van internet-memes op de jeugd (Groningen 2011) 14.

@Elsa; een 'in-text reference' hoeft geen voorletter inderdaad, alleen in de bibliografie

Ik had niet gedacht dat een kamer in mijn huis discussies op zou roepen over de wijze waarop je moet refereren. Desalniettemin (past niet helemaal in de zin, maar ik vind het zo'n mooi woord, past bij mijn stand als stadsmens) is de kamer vergeven aan iemand die wel geld (en smaak) heeft. Oke doei

In de AH floresplein hing een briefje: Kamer te huur, incl. internet €275,- 0630421159
Misschien interessant voor iemand..