roos

Hallo!
Stiekem hoop ik dat er een paar echte FC Groningen fans op de gsv zitten. Ik ben namelijk op zoek naar wat attributen (sjaal, pet of trui ofzoiets) voor het maken van een film voor een vriendin die op het punt staat te trouwen.
Dus, heb je zoiets thuis liggen, laat het me weten!
Alvast bedankt!
Ohja, ik heb het komende woensdagavond nodig trouwens.

Ik heb nog wel een sjaal liggen dunkt me. Vanavond na 7 uur ben ik wel thuis, dus dan kan je hem wel even ophalen.

stephan al gebeld?

Jep, die is gesmst, komen we een heel eind mee denk ik. Ik hoop op z'n zelfgebreide trui... Bedankt voor het meedenken!

Ben wat laat geweest om te reageren, maar dat is nu ook gebeurt. Zal eens op zoek gaan naar die trui. Weet eigenlijk niet of die in Groningen of Dronten ligt. Volgens mij in Groningen....

Hier hangt een enorme GSV-vlag in de kleur groen-wit. Misschien heb je er wat aan.

Bedankt voor alle reacties! We krijgen het een en ander van Stephan, dus dat komt helemaal goed! En Henri, ik denk dat we die vlag niet meer nodig heben, maar bedankt voor het aanbod!

Ik heb nog wel een andere vraag voor jullie: we zijn ook nog op zoek naar Feijenoord attributen, wie heeft die voor ons in de aanbieding?

Haha, ik heb alleen nog een vlaggetje (zonder stokje) liggen... Verder kun je Roel vdS, Ard B, Lennert/Thijs of Maarten K bellen...