zmith

@ zwier: je hoort nog waar en hoelaat je m moet inleveren! hiero graag posten wie afgevaardigde is van welke bk. Ik trap af:

BLAUW 1: Liesbeth en Anja (bk ellen/alinda)

Paars winnaar: Hinke vA (go Hinke)

eh..? hinke zit in de drec...

Koos L schreef: Paars winnaar: Hinke vA (go Hinke)

Zit hier iemand heel verbaasd te kijken... ;)

dit is Hinke: ja koos, het gaat erom dat er per bk een taart gebakken wordt, dus niet per regio, dan zijn er immers veel te weinig taarten voor de hele gsv

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik kan me uit een Aqua 677 verleden nog een sjaars als huisgenote herinneren die supermachtige chocoladetaarten met vulling en een dikke laag chocoladeglazuur voor mijn verjaardag gebakken had... (lief hè)

Serieus... ik hoefde daarna een week niet meer te eten. Maar wel lekker! ;)

Zeg Hinke, kom je nog eens theedrinken hier? (hint, hint)... Iets met Jaco en chocolade-whiskey-muffins ;)

En nou hopen dat Doornbos dit niet leest... ;)

In dit topic graag alleen opgave voor of vragen over de taartenbakwedstrijd, tot nu toe hebben we het volgende lijstje, ook geplukt van de regiotopics, nog niet bevestigd.. graag dit wkend massaal opgeven bk's, UITERLIJK DINSDAG!!!

GEEL bk ? Catharina, machteld (?), francien
ROOD bk ? Tanja & Leanne
BLAUW bk Ellen/A Liesbeth & Anja (?)
ORANJE bk ? HJ & Pauline
ORANJE bk ? Kees & Martin

Alladin schreef: bk ? Kees & Martin

Is ORANJE...

Maar volgens mij gaan wij dinsdag bespreken wie er wat, waar, wanneer en waarom bakt. Ach ja, winnen doen we toch wel, maar het gaat er ff om door wie...

Van de BK van Harm Jan bakken idd HJ & Pauline een taart.

Van de BK van Karine, bakken o.a. ik en Sjoerdtje een taart...

als ik niet hoefde te werken donderdag bakte ik een lekkere hartige taart. eigelijk zou ik alleen daarom al gewonnen moeten hebben. kan dat? ik stel voor dat van mijn bijbelkring dan maar hadewig en feike een taart moeten gaan bakken.

HaJee schreef: Van de BK van Harm Jan bakken idd HJ & Pauline een taart.

moeten we dan eigenlijk niet effe brainstormen? Heb wel een ideetje...
8)

Op de beeka van Rutger wordt gevochten wie de bijbelkring mag vertegenwoordigen in de taartenbakwedstrijd. De strijd is nog niet beslist, sterker nog er is nog geen zinnig woord te zeggen over wie deze strijd zal winnen. Er wordt met recepten gesmeten, gepocht met eerder gemaakte taarten en ouderwets over straat gerollebold. Het is dus duidelijk welke bijbelkring zal gaan winnen, immers de interne competitie is veel groter dan die van buitenaf.

De winnende taart komt van mijn BK. Jacoline gaat namelijk hard aan de slag..

Voor zover ik weet doet onze BK (paars, Henk-Jan) ook mee. Wie er gaan bakken is nog niet helemaal duidelijk maar spreken we als het goed is vanavond af.

jajaja, het is bijna zover.. ! het zou leuk zijn als alle bk's meedoen, dan hebben we 21 taarten.. (en ja... ze zijn bedoeld om op te eten..)!

bk-leiders, we willen graag n beroep op jullie doen om nog iemand van je bk op te geven... (jaja, we weten dat veel bk's niet meer hebben vanavond, maar hoop dat kleine moeite is, anders moeten we alle bkleiders bellen en das zo'n gedoe..)

oja, de prijs is een fraai vormgegeven bokaal... nog even topsecret wat precies.. :wink: !

Ik ben zeer benieuwd wie er gaat winnen.
Waar ik nog veel benieuwder naar ben is het volgende.. Hoe wil de senaat gaan beslissen wat de beste (lees: lekkerste) taart is zonder ze alle 21 te gaan proeven?
Sabine, stieneke, joanne hebben jullie daar al over nagedacht?
(in Stephan en Wim heb ik op dit punt toch werkelijk meer vertrouwen.)

ze hoeven maar zes te proeven.. de regiocies (zie flyer) beslissen welke taart de beste vd regio is en die gaan door naar de volgende ronde... (voor de wasmachine..)!

OK. Dan ga ik nu even aan het rekenen. Dit betekent namelijk, dat van elke gebakken taart, 5 happen naar de regiocie gaan, en mocht de betreffende taart de finale halen, gaan er nog eens 5 senatoren van lopen schransen. Heeft je taart dus gewonnen, en kun je er trots op zijn, dan heb je nog maar een paar happen over. Maar liefst 10 mensen hebben er dan al van gegeten.

Jacoline, bak alsjeblieft een hele lekkere taart, en dan wil ik nu alvast melden dat de BK van Minke zich terugtrekt uit de competitie. Hebben wij een lekker stuk taart voor onszelf.

Ik bak de taart voor/namens mijn bk (van Ronald). Dat is paars. De regio bedoel ik, of de taart ook paars wordt is nog even afwachten.