Jackhals

Amici,

geen beamer thuis, maar toch voetbal kijken met een groep op een fatsoenlijk scherm? Ik heb nog een hele goede Philips TV die van mijn vrouw niet in de woonkamer mag staan (extra groot model, te groot naar smaak van mijn vrouw :wink: ). Ik zal vanavond even het typenummer en een foto plaatsen.
Het is uiteraard geen LCD, maar het is geen oud toestel. Het is tussen 2002 en 2004 aangeschaft bij de Mediamarkt voor zo'n 500 euro en er is weinig op gekeken, kortom zo goed als nieuw.
De TV mag weg voor een goede fles whisky (nee, geen Red Label). Laat maar weten via kmeijer@gmail.com.

groet,

Meijer

Ik doe maar een eerste bod. Een fles Ballantine's :wink: . Of zal ik snel eens op zoek gaan naar een Blue label?

Ik wacht de specs en foto even af.

geinig dat Meijer zich louter richt op potentiële mannelijke kopers.

rolv schreef: Ik wacht de specs en foto even af.

Ik ook..

HT schreef: geinig dat Meijer zich louter richt op potentiële mannelijke kopers.

Je weet wat ze zeggen over vrouwen en voetbal (wat dat betreft moet ik mij ook onder de vrouwen scharen). Daarnaast mogen mannen ook wel eens positief gediscrimineerd worden.

Even wat info:

het gaat om de philips 28PT4457. 28 inch diameter dus. Aangekocht in 2003. verdere specs voor geïnteresseerden te vinden. Voor additionele foto even kijken op , daar staat dezelfde tv namelijk ook in de aanbieding.

Heb je echt geen idee wat een goede whisky is, dan mag je via de mail ook gewoon een bod doen.

groet,

Meijer

dure fles whisky...150 euro :)

Zoveel hoef ik er natuurlijk niet voor te hebben, alhoewel je voor zo'n bedrag natuurlijk wel wat lekkers kunt kopen.
(Voor de duidelijkheid, dat is niet mijn advertentie.)

Het hoogste bod is nu 40 euro, voor de whiskyliefhebbers: waarschijnlijk wordt het dan een Cragganmore Distillers Edition, of een Talisker 18y met een beetje bijleg ;). Tot maandagavond kan er geboden worden.

Jackhals schreef: een Talisker 18y met een beetje bijleg

Goeie whiskey-term meijert. Uit het boekje.

Kattenpis

Renske schreef: Kattenpis

Na vandaag zul je toch wat respectvoller zijn wil je Ronald niet tegen z'n zere been stoten. Wij hebben toch een aantal lekkere whiskies gehad tijdens die tasting in Velp.... O.a. een dram Cadenhead Imperial 29 jaar oud 54.7% Bourbon Hogshead van 169 euro of een Cadenhead Glen Keith 18Y 59.4% Bourbon Hogshead van 69 euro die zelfs nog lekkerder is.

Heb je je fietssleutel al terug?

[off topic]Nee hij is em nog steeds kwijt. Dat krijg je als je je een stuk in de kraag zuipt ;)
Kwam Ronald nog een beetje nuchter thuis?[/off topic]

Om maar lekker offtopic te blijven. Een enorme whiskylucht vulde mijn kamer en verjoeg de verflucht die er hing. Maar goed, wie wil die tv?? (om het maar weer ontopic te brengen)