keet

Aangeboden voor minstens een halfjaar: achttien vierkante meter (+ openslaande deuren en een minidakterras) aan het Gedempte Zuiderdiep, voor een spotprijsje. Wil jij met de geur van versgebakken koek opstaan, binnen de grachten en op loopafstand van alles wat je nodig hebt wonen (de binnenstad, soos en mogelijk ook je faculteit), dan is dit je kans.
• van 1 september tot tenminste 1 februari, wellicht langer
• 190 euro per maand inclusief (daar komt nog ongeveer 10 euro aan wasmachinehuur en internetgebruikskosten bij)
• en De Kale Jonker wordt je buurman

Mail naar catharinaschilder@gmail.com of bel 0647544288

keet schreef: openslaande deuren

Dat is lastig...

Herbsgarden

Die advertentie kan mooier, Catharina. "Nu inclusief lidmaatschap van Regio Centrum en een gratis steunkous!" Zoiets.

Voor een kamer binnen de grachten is dit echt een superlage huur, zeldzaam buitenkansje dit!

Ergens wil ik heel graag, maar het zit hier nog zo fijn

Vriend Niels

Hmmm, naast de Kale Jonker.. Misschien huur ik deze kamer er wel bij.

Mocht ik dan nog in Groningen wonen... dan wil ik wel.

Je vergeet de leuke medebewoners ook te vermelden!

Bedankt voor de opmerking: Christine Tromp, ex-Houthoff-student-stagiaire en toch nog zo gewone, reterelaxte huisgenote valt je ook ten deel (of bedoel je die niet?). @ Jan: dat doet me denken; open jij nog even een Regio Centrumtopic - de borrel is volgende week al ergens.
Dank voor alle ondersteunende opmerkingen, zoals ik het nu lees wordt het druk op onze kennismakingsbarbecue...

Dat is ook geen bedrag zeg! Leuk idee zo'n barbeque!

wie is de kale jonker?

Herbsgarden

Die vent op Hans z'n avatar.

Dat is niet waar hoor. De Kale Jonker is een café, en niet zomaar een. De Jonker is namelijk protégé ofwel beschermheer van de binnenstad van Groningen. Als landheer zonder land (vandaar de naam 'kale') heeft hij zich ten doel gesteld zijn stamgasten tevreden houden. Die gasten betreffen vooral de kunstenaars van de stad (onder meer de beroemde Jean Pierre Rawie en dichter des vaderlands Driek van Wissen), die zich daar vanaf een uur of elf 's morgens verzamelen om zich inspiratie in te drinken. Het is een vriendelijke man en als je er vaak komt, mag je op rekening drinken. Als buurtbewoners word je geacht er nu en dan eens te buurten, al is dat niet verplicht. Huisdieren zijn er toegestaan. Je kunt er ook prima studeren als je dat zou willen.

keet schreef: Aangeboden voor minstens een halfjaar: achttien vierkante meter (+ openslaande deuren en een minidakterras) aan het Gedempte Zuiderdiep, voor een spotprijsje. Wil jij met de geur van versgebakken koek opstaan, binnen de grachten en op loopafstand van alles wat je nodig hebt wonen (de binnenstad, soos en mogelijk ook je faculteit), dan is dit je kans. • van 1 september tot 1 februari • 190 euro per maand inclusief (daar komt nog ongeveer 10 euro aan wasmachinehuur en internetgebruikskosten bij) • en De Kale Jonker wordt je buurman Mail naar catharinaschilder@gmail.com of bel 0647544288

De kamer is nog steeds (of eigenlijk weer) beschikbaar. Als je al eerder hebt gereageerd, kan het geen kwaad nog eens te mailen/bellen.

Als ik nog geen huis had, zou ik het doen. Veel beter kun je niet treffen, behalve dan als het voor onbepaalde tijd zou zijn.

Nog steeds beschikbaar?