Armani

Lieve Saffierders, en andere geinteresseerden

geloof het of niet, maar na vier jaar televisieloos in Groningen gewoond te hebben is het nu eindelijk zo ver: Marrita heeft een TV. Zomaar, voor niets. Compleet met echte kabelaansluiting en twee afstandsbedieningen... wat wil een mens nog meer?
Nu blijkt er al een tijdje geen signaal binnen te komen via onze draadjes. Ik hoorde dat Fop er ook last van heeft en Henrieke ook, zelfs mijn buurman begon er over... dat wordt toch te gortig. Eerder kon het me niet zoveel schelen, maar nu er een pontificaal een TV op mijn kamer staat wil ik dat ook graag kunnen vieren door desnoods alleen maar even naar OOG tv te kijken. Maar dat gaat dus niet, en dat houdt me bezig.

Ik ben benieuwd naar al jullie details over je abonnement, zelfs of je betaalt of niet. Wij zitten zelf bij Noordnet en betalen niet, maar onze buurman zit bij Essent en die betaalt wel... ik snap er niets van, want Henrieke vertelde dat zij op een bepaalde manier wel signaal heeft. Misschien komen we er samen uit :)

Wij zitten bij @home, nu Ziggo, en kunnen prima tv kijken, we betalen er ook voor. Mijn kabel zat eerst in de noordnetaansluiting en daar doet ie het dus niet meer, we betalen er ook niet voor (maar tot voor kort konden we wel via die aansluiting kijken).

wij hebben TV van north nets, en ja, ook wij dokken.

Op Saffierenzeventig hebben we ook al een poosje Northnets, en natuurlijk betalen we (hoezo zou je niet betalen overigens? Het is meestal een gecombineerd abonnement van internet en tv). Na een beroerde periode met veel storingen is het nu iets beter, maar ik adviseer iedereen om een ander abonnement te kiezen. Zeker als je dan ook Belgie kunt ontvangen met goede wielrenverslagen en nog betere films.

Arnold schreef: ...en natuurlijk betalen we (hoezo zou je niet betalen overigens? ).

Zolang er signaal uit het kastje komt terwijl we niet betalen, wat al een aantal jaar het geval is, zie ik er het nut niet van in om wel te betalen :)

Maar je hebt nu geen tv...

gewoon digitenne doen. vraag maar aanberend, henri of siegard. voor 6,95permaand heb je prima beeld en geluid, je plukt het zo uit de lucht!

Beekhuis schreef: Maar je hebt nu geen tv...

De vraag is dus of je er voor moet betalen om weer tv te krijgen of dat je gewoon mag afwachten... als alleen Noordned ermee ophoudt is het logisch om te gaan betalen, maar als essent er ook mee kapt is er misschien iets anders aan de hand...

Skippy, bedankt voor de tip. We nemen het mee :wink:

Als goeie christen betaal je gewoon Marrita.... Foei!

N.B. Steendam
Skippy schreef: gewoon digitenne doen. vraag maar aanberend, henri of siegard. voor 6,95permaand heb je prima beeld en geluid, je plukt het zo uit de lucht!

Moet je wel een ontvanger regelen.

C.A. schreef: Als goeie christen betaal je gewoon Marrita.... Foei!
Armani schreef: De vraag is dus of je er voor moet betalen om weer tv te krijgen of dat je gewoon mag afwachten... als alleen Noordned ermee ophoudt is het logisch om te gaan betalen, maar als essent er ook mee kapt is er misschien iets anders aan de hand...

Je moet er nu helaas voor betalen. Northnets heeft zijn administratie gedaan. Onze tv was idd ook afgesloten, maar na een telefoontje naar nn deed ie het weer (kost je 9,95 per maand, eerste twee maand gratis).

Herbsgarden

Wat lastig joh, dat wonen in Vinkhuizen. Sterkte hoor!

haha Jan weer, mooie foto trouwens! Jij en Jurjen zijn Palestina fans?

Maare heb zelf digitenne van 6.95, werkt perfect, mooi beeld en als je 'n hd-recorder regelt kan je zelfs programma's pauzeren enzo! maar dat is optioneel.

Gisteravond ging het tv-programma Andere tijden over de kabel, misschien kun je daar wat mee.

Ole Einar Bjorndalen

Saffier 92 zit ook zonder TVaansluiting & internet is zeer onbetrouwbaar vanwege de storingen, die alleraardigste mensen van north nets nemen ook niet de telefoon op. Dus ga nooit een abbonement aan met dat bedrijf. Weet iemand wat het handigst is om op over te stappen?

Ik wou je een hele goede tip geven, maar ik weet niet of het gaat lukken, aangezien ik zelf ook niet helemaal snap hoe wij het hebben. Wij zitten bij Planet en hebben internet, kabel en nooit problemen met een van beide. Maar het zit wel een beetje vaag bij ons omdat we 15E per maand voor internet betalen, maar ook iets via onze vaste telefoon. Naja, kern van het verhaal is dat je bij Planet sowieso wel goed zit.