Robert

Aanstaande maandag geven Gerald, Sander en ik een huisfeest. Check allemaal het en komt allen langs @ Aqua 789.

eva mariëtte

Robert, jij viespeuk. Bijna 21 jaar.:P

Flambarmando en ik zijn daar bij Rupert...

En dit is dus wouter :P

Ik ben er ook wel bij, lekker nummertje trouwens

Nog even een toevoeging. Je moet het filmpje helemaal af kijken, want er staat nog een belangrijke boodschap in. Neem allemaal even je eigen pils o.i.d. mee, want wij zijn ook maar arme studenten.

Aangezien dit een verenigingsbrede activiteit is en de amicale banden met ATV versterkt wil ik de webcie verzoeken of dit topic een sticky mag. Armando, doe je werk!

AssessorJoost

Klinkt super lache, alleen jammer dat het samenvalt met de soosciebedanktborrel...

Daar wist ik dus niks van. Leuk. Beetje borrels achter mijn rug om organiseren. Maar natuurlijk is iedereen die naar de soosciebedanktborrel gaat na deze borrel ook nog welkom in Aqua 789 voor een after-soosciebedanktborrel.

robert-tempelman schreef: de webcie verzoeken of dit topic een sticky mag. Armando, doe je werk!

Ongelooflijk, sinds wanneer is de webcie zo slaafs?

Even uit proberen, webcie ik verzoek jullie om ereleden alle rechten te geven op de nieuwe GSV website. Armando, doe je werk!

Roel volgens mij kan je dat best zelf

Roell schreef:
robert-tempelman schreef: de webcie verzoeken of dit topic een sticky mag. Armando, doe je werk!

Ongelooflijk, sinds wanneer is de webcie zo slaafs?

Even uit proberen, webcie ik verzoek jullie om ereleden alle rechten te geven op de nieuwe GSV website. Armando, doe je werk!

Iets met van tevoren gemaakte afspraken. Maar ik zal me tegenover Armando en/of de webcie niet meer zo uitspreken. Volgende keer zal het vragenderwijs gaan.

Zo slaafs is de webcie helemaal niet hoor, wees niet bang Roell. Het kan af en toe wel eens gebeuren dat er een barstje onstaat in ons zakelijke voorkomen, waarbij de humor dan al snel ontsnapt. Zoiets duurt gelukkig nooit heel lang en wordt doorgaans wel weer gecorrigeerd.

Beloofd een gezellig feestje te worden, komen ook veel ATV'ers. Jeej, op de amicale banden!

Wat tof! Kun je aan de ATV'ers die komen even vragen of ze mijn posters willen meenemen?

Voor jou is dit ook een mooie manier een bepaalde groep binnen de GSV te bereiken, dus je kunt het ook zelf komen vragen

robert-tempelman schreef: Aangezien dit de amicale banden met ATV versterkt wil ik de webcie verzoeken of dit topic een sticky mag.

Ah Robert, wat goed om te zien dat je je bezighoudt met de amicale banden. Ben best trots op je :lol:

tof ben ik bij

Bump. Vanavond dus.

En van het huis was niet veel meer over...

maar.... bedankt guys!
ikan je je hier ook opgeven voor het bezoekuur voor Armando?

Wordt er voor vanavond even een camera geregeld, want misschien komt de buurman wel weer langs..

Wat is het verhaal dan met de buurman? is hij weer langsgekomen (met een knuppel?), hebben jullie hem niet als een goede buur ontvangen en hem een biertje aangeboden ;) ?