Ferrum

Hey allemaal,

Ongeveer een week terug is mijn fiets overleden. Je weet wel, die lelijke. Nou,.. Omdat die fiets er wel altijd voor zorgde dat ik niet (heel erg) te laat kwam, wordt het toch tijd een nieuwe ros te vinden.

De nieuwe fiets moet voldoen aan de volgende eisen:

Is er iemand die een dergelijke fiets nog (ongebruikt) heeft staan, reageer of bel dan even, dan weet ik jou te vinden.

ps. 06-33953113
ps2. defenitie van fiets: 2 intacte wielen (met banden etc), frame, zadel, trappers, ketting, (liefst ook spatboards, kettingkast, stevig achterrek), opties: Licht, versnellingen, een lelijke kleur, slot, handremmen, etc.

Ohja, Barkmolenboys, die 'fiets' die bij jullie in de achtertuin/voor de deur staat weg te roesten, voldoet dus NIET aan de definitie

Fer schreef: Ohja, Barkmolenboys, die 'fiets' die bij jullie in de achtertuin/voor de deur staat weg te roesten, voldoet dus NIET aan de definitie

Zoveel mankeert er niet aan. We hebben er ook één voor het huis staan. En deze 2 fietsen hebben grote emotionele waarde voor ons dus we doen ze sowieso niet van de hand.

Als anoniem bezielend leider van een grote fietsprijsstunter raad ik je aan om een van mijn franchisenemers te bezoeken, verkooptijden zijn voornamelijk 's nachts. Locatie: Centrum, prijs: valt over te onderhandelen, niet meer dan 10 euro.

Ja, maar het liefst heb ik wel een fiets die.... wel is van degene die hem verkoopt.

eva mariëtte

Dan moet je ook belasting betalen. Je kunt voor 35euro op vrijdags bij de gemeente een fiets kopen, is om de week op vrijdag tussen heel vroeg 's ochtends en vroeg 's ochtends. Maar het is echt makkelijker om gewoon in de stad te lopen hoor, laten zien dat je maar 5 euro hebt en verkocht.

Ja, daar ga ik misschien nog wel een x kijken.. Vanaf soos direct door ofzo. Nu heb ik even iets tijdelijks, maar ben nog steeds wel op zoek.

En wat betreft de koopmannetjes op de markt... Dat gaat wel een beetje tegen mijn principes in.. Kopen bij die lui is instemmen en 'belonen' (met) wat ze doen. Plus zorgt ervoor dat ze net zo lief weer een fiets jatten, en is dus deel van het probleem. Nee, niet mijn ding.

Nee, ik hou niet van de markt

eva mariëtte

Ja begrijpelijk, succes in ieder geval! Daarentegen moet je niet vergeten dat er ook veel zwart wordt gewerkt binnen de area die wel binnen jouw principes vallen. Daarnaast heb jij vast ook wel eens sjoerd kooistra gefinancierd door een drankje bij de drie te drinken. Maar ik begrijp je wel hoor.

Herbsgarden

In overleg voor weinig af te halen. Kun je vast wel één goed rijwiel van maken. Tevens gelegenheid tot lange, rustgevende proefritten door de flora en fauna in onze achtertuin.

Niek Steendam zet trouwens nooit zijn fiets op slot, want als ze gejat worden loopt hij gewoon naar het politbureau, haalt een sticker met 'Mijn fiets is gejat', plakt het op z'n voorhoofd en sjokt dan naar het industrieterrein om daar vervolgens direct een gratis fiets te krijgn. Heus waar. (Serieus, met bewijs van politie kun je dezelfde dag nog een gratis fiets ophalen bij de Milieudienst. Volgens Niek.)

Alleen mogen agenten je een boete geven voor het niet op slot zetten van je fiets, dus moet Niek z'n fiets wel heel stiekem niet op slot doen.

Gewoon en doen. 10 euro

C.A. schreef: Alleen mogen agenten je een boete geven voor het niet op slot zetten van je fiets

Echt?

bedankt voor de goede tip Armando, ga ik zeker even naar kijken.

Verder kom ik woensdag avond kijken naar dat achterwiel.. Jan, heb jij gereedschap liggen thuis (de goede steeksleutels) of zal ik dat toch even mee moeten nemen?

Is er nog iemand die een achterwiel overheeft? (band optioneel) Ik ben nog steeds op zoek (a) en nee, ik zoek niet echt intensief nee, maar als j iets hebt staan wil ik het best even komen ophalen :)

Wil je ook tegelijk een fiets voor Yntse maken? Die zit al maanden zonder, de arme jongen.

Eduard heeft een fiets over. De remmen doen het niet. De voorband is lek. De achterband is zo poreus dat deze het na een kilometer zou begeven. Hij heeft geen licht. Hij heeft geen voorspatbord. De versnellingen zijn defect. Er zit een label aan dat de gemeente hem komt verwijderen als hij niet is opgelapt/weggezet vóór 24 mei.

Maar...

Hij "rijdt". Dus als Eduard het goed vind kan hij aan het paradijs opgehaald worden.

Haal die stikker dan maar snel even weg, want ik heb echt alleen maar de achterband ' nodig'. Ik kijk wel even wat er van de rest van de fiets te redden is dan.

Thnx ! :) ps. Ik haal hem wrs woensdag op? Is dat goed?

Sorry, ik ben lekker laat. Maar als je mij, Hans of Eduard een keer belt kan er vast wel iets geregeld worden. Morgen of overmorgen, of vanavond nog.

Stel je er trouwens niet teveel van voor, het is echt een hopeloze fiets.

Doe je ook mijn band plakken dan?

Ah, alles klaar en over :) Heb inmiddels een achterband. Moet hem alleen nog even installeren. Webcie, er kan een slotje op. bedankt!