Rhoon

amicae amicique,

Ik zie net dat u komend weekend een liftwedstrijd naar Parijs hebt. Dat kan haast niet beter, want zo kunt u mooi nog een keer oefenen voordat u zich op het interamicale vlak mag gaan bewijzen: vanaf 21 mei is er namelijk de Interamicale Liftwedstrijd Holland - Excenevex, georganiseerd door 3 leden van de VGSD. Maak u op voor een heerlijk relaxed weekend aan het meer van Geneve samen met de grootste lifthelden van interamicaal Nederland. U kunt u in tweetallen (2 mensen van 2 verschillende verenigingen mag ook) opgeven. Hoe u dat kunt doen en meer informatie vind u op de VGSD website. Als het goed is krijgt u binnenkort ook meer informatie van uw abactis.
Het is net even een stukkie verder dan Parijs, een grotere uitdaging dus! In elk geval veel plezier in Parijs en misschien komt u daar nog wel wat Delftenaren tegen. Het Gezelschap Ludus heeft dit weekend namelijk ook een weekdendje liften naar Parijs.

met amicale groet,

Erik den Arend

Jammer, dat weekend heb ik regiokamp. Had me wel een leuk tripje geleken.

[edit]Oioioi, gepost onder de verkeerde naam :?. Dit is een bericht van Diehard. Dat krijg je als je muis kapot is.... [/edit]

Ook afgelopen weekend is maar weer het schrijnende verschil tussen Delft en Groningen op lift-gebied gebleken. Waar 4 koppels uit Delft allemaal in zo'n 6 uur in Parijs waren hadden Groningers hele dagen nodig. Gelukkig krijgt u de kans om zich nog een keer te bewijzen: geeft u zich vooral op voor de Interamicale Liftwedstrijd. Met de ervaring afgelopen weekend opgedaan maakt u nu vast meer kans. u kunt natuurlijk ook inlikken bij een vgsd-er, met hem een koppel vormen en zo grote kans maken op de overwinning en eeuwige roem.

Ik kan me nog 2 vgsd-ers voor de geest halen die trappelend van ongeduld bij een oprit van de A1 smekend mensen in de ogen aankeken of ze misschien een lift konden krijgen. Dat ze nauwelijks tijd hadden voor een praatje, en dat ze ondanks hun hevige inspanningen een kwartiertje later 2 Groningers voorbij zagen vliegen....

Rhoon schreef: Ook afgelopen weekend is maar weer het schrijnende verschil tussen Delft en Groningen op lift-gebied gebleken. Waar 4 koppels uit Delft allemaal in zo'n 6 uur in Parijs waren hadden de ruim 36 Groningers hele dagen nodig.

Ja inderdaad een schrijnend verschil, 4 koppels en 36 GSV'ers. Evenals het schrijnende verschil in afstand. Jullie zitten praktisch al in Belgie en wij moeten daar ongeveer 4 uur over rijden. Dat zegt verder niets over het liften.

Rhoon schreef: ...u kunt natuurlijk ook inlikken bij een vgsd-er, met hem....

ook weer zo typisch, moet je je weer bij een 'hem' inlikken... neej bedankt.

Beste Robbert, het idee van iemand quoten is dat je z'n letterlijke tekst overneemt en er vervolgens op reageert. En dus niet dat je er dingen aan gaat toevoegen en zo, dan zet je er niet meer boven: Rhoon schreef. ik heb dat namelijk helemaal niet geschreven, want het is aangepast. Ik had het niet over de 36 koppels groningers die er dagen over deden, maar over (enkele) groningers. Het kon dus sneller, ook jullie konden dat. het verschil was dat velen van jullie dat niet deden, terwijl Delft wel constant goed presteerde.

Zaterdag kwamen we elkaar nog tegen onder de eiffeltoren, dat wil zeggen, ik zag een stuk of 8 a 10 groningers. Dat betekende toch hopelijk niet dat de rest er toen nog niet was??

Rhoon schreef: Klote GSV'ers

Potverdorie...