Heb ik ook een brandende vraag voor de WebCie: waarom staat er geen jaartal bij de datum van de post? Voor het geval er met een tussenperiode van een jaar wordt gepost...

Dacht ff: waar gáát dit over :)?

Geertsma schreef: Heb ik ook een brandende vraag voor de WebCie: waarom staat er geen jaartal bij de datum van de post? Voor het geval er met een tussenperiode van een jaar wordt gepost... Dacht ff: waar gáát dit over :)?

staat volgens mij boven elk berichtje:

Geplaatst: Di Apr 27, 2004 14:13
KJ schreef: staat volgens mij boven elk berichtje:
Geplaatst: Di Apr 27, 2004 14:13
Oh, bij mij niet. Daar staat:
Geplaatst: Dinsdag 27 April 14:13
Zal wel aan de instellingen liggen... #Edit: inderdaad. Kom gelijk een ander probleempje tegen, maar 't wordt wat offtopic zo...
Nylez schreef: Dit topic vind ik wel geschikt voor een brandende vraag aan de websie.

Binnenkort zullen de nieuwe forumregels geïntroduceerd worden. Een onderdeel daarvan zal als vanouds zijn dat bij vragen of opmerkingen over het handelen van de Webcie geen nieuwe topics ge-opend hoeven worden. Het ophoesten van bejaarde topics zal daar nu aan toegevoegd worden.
Een e-mail naar de Webcie is net zo snel getypt.

Nylez schreef: Waarom is mijn post in het topic van Fokko Braam met zijn rijschool zo respectloos verwijderd, terwijl het hele topic gewoon gesloten had moeten worden. Tuurlijk was het pure reclame, waar ik gewoon op een grappige manier en een beetje sarcastisch reageerde.

Wat jij deed was off-topic (lees: zinloos) posten. Dat is niet toegestaan, en dat zul je onderhand toch moeten weten. Als je van mening was dat het topic gesloten moest worden, had je dat kunnen vragen (via webcie@gsvnet.nl).
In eerste instantie was het topic in mijn ogen een poging van een startende ondernemer om zijn rijschool een beetje te promoten, waar ik persoonlijk weinig moeite mee heb. Gun die kerel ook een kans.
Vervolgens gaat de goede man zich te buiten aan het zichzelf quoten, wat ook ik niet passend vind. Gezien de onderbouwing en de aangedragen oplossing van Carloz vind ik het dan ook gerechtvaardigd dat het topic in tweede instantie inderdaad gesloten wordt.

Nylez schreef: De websie lijkt bovendien intern verdeeld over de vraag of iets reclame is of niet.

De Webcie staat niet 24/7 in contact met elkaar om te bepalen wat we met bepaalde zaken op het forum aan moeten. We zijn een groepje mensen dat het leuk vind om aan de site te knutselen. Daarbij kunnen we inderdaad anders over bepaalde zaken denken. Zeker bij een actie als deze, wat nog niet eerder voorgekomen is.
Vergeet niet dat ook wij gewoon een commissie zijn die de site op vrijwillige basis in de lucht houdt. Dat daarbij niet alles zonneklaar in regels en richtlijnen vastgelegd is, proberen we te ondervangen met een beetje flexibiliteit van de gebruikers.

Als je niet tevreden bent over de gang van zaken ben je van harte welkom op een Webcie vergadering om ons uit te leggen hoe we een volledig sluitend systeem kunnen ontwikkelen.

Tot die tijd zul je er rekening mee moeten houden dat een forum zich ook op het gebied van regels evolueert en niet direct op alle situaties een pasklaar antwoord heeft.

Ik hoop je hiermee voldoende ingelicht te hebben.

Met andere woorden: hier kan een slotje op. Vragen kunnen via webcie@gsvnet.nl

Over de forumregels komt, zoals aangekondigd, een ander topic. Heel lang zal dat niet meer duren...