Lisanne

Heej ik had eigenlijk ff een vraagje...
Ik moet eigenlijk maar eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen, maar ik heb geen flauw idee wat hier een beete een goede rijschool is en die ook niet duur is ofzo.. Ik dacht misschien kan iemand mij helpen.. :)

Hope so..

er staat een heeele mooie advertentie in de sic, misschien is dat wat... :)

ik heb 'm niet in groningen gehaald verder dus ik zou niet weten wat een beetje een relaxte rijschool is.

Keizer, die is relaxed en niet duur ook. Daar haal je het wel in 1 keer!

Stichting Rijopleidingen is ook vrij goedkoop, en de instructeur die ik had was ideaal

N.B. Steendam

Een proefles aanvragen?

Spits 92!

Okay thanks... :)
Dan weet ik tenminste iets..

Gewoon bij Hiemstra in Hardenberg!

N.B. Steendam

Brommer in Hasselt!

ik heb les gehad bij Roy Westerborg in Groningen... heeft beste slagingspercentage (klopt ook als je checkt bij CBR) en is heel goedkoop.. Ik heb in 1 keer mn rijbewijs gehaald en was in totaal 1250 euro kwijt!
Hij heeft wel een wachtlijst van 3 maanden ofzo.. maar het is zeker het wachten waard!

zou ik niet doen. Ik heb van horen zeggen dat je daar op een uitermate vreemde manier moet schakelen...

RianneS schreef: ik heb les gehad bij Roy Westerborg in Groningen... heeft beste slagingspercentage (klopt ook als je checkt bij CBR) en is heel goedkoop.. Ik heb in 1 keer mn rijbewijs gehaald en was in totaal 1250 euro kwijt! Hij heeft wel een wachtlijst van 3 maanden ofzo.. maar het is zeker het wachten waard!

Sluit ik me volledig bij aan.

En die in Vinkhuizen? Of is dat niks? Of weet je dat niet?

Thanks.. Alleen dat zijn een beetje oude berichten... :)

Gewoon in de SIC kijken lijkt mij. Hun gelijk even melden dat je van de GSV bent.;)