Ilja

Daag,

Ik ga over een paar weken verhuizen en ben daarvoor op zoek naar een stapeltje verhuisdozen. Wie kan mij daar aan helpen? Beloning: een dikke vette knipoog en wat lekkers.

Alvast bedankt hoor!

Albert Heijn in Vinkhuizen, ff vragen naar bananendozen... Neem ook direct ff wat voetbalplaatjes mee...

N.B. Steendam

Winkelwagentjes! Bij de verhuislift zag ik nog wat staan, 2e verdieping ofzo.

Fleurke en ik overleggen nog wel even wie van ons de knipoog en wie het lekkers mag hebben.

N.B. Steendam schreef: Winkelwagentjes!

Ja! Zo ben ik twee jaar geleden ook verhuisd van de Aqua naar de Parel. Zes keer heen en weer en dan nog even je vader bellen voor het verhuizen van een bed en een kast.

@ Ilja: winkelwagentjes zijn wel iets praktischer dan het in- en uitpakken van ik weet niet hoeveel dozen.

karretjes van de gamma zijn erg handig, maar de gamma zit tegenwoordig erg ver.

Ik heb toen een keer een bakfiets gehuurd, maar die kun je vast ook wel lenen bij de mamamini.

Christine Vreugd

Bij ons in de trapkast staan nog stapels dozen... Je mag ze komen halen, graag zelfs! En misschien als je heel lief knipoogt en iets lekkers hebt kunnen we ze wel een keer met de auto brengen (vrijdagavond bijvoorbeeld?).

Christine Vreugd schreef: Bij ons in de trapkast staan nog stapels dozen... Je mag ze komen halen, graag zelfs! En misschien als je heel lief knipoogt en iets lekkers hebt kunnen we ze wel een keer met de auto brengen (vrijdagavond bijvoorbeeld?).

Pfft, daar kan ook geen student tegenop :P

Stel wij hebben een doos die vol met oud papier zit? Wil je die ook hebben?

in onze schuur staat wel een boodschappenwagentje. die mag je ook wel lenen. de reiger is minder ver dan de AH, bovendien valt die van ons niet meer terug te brengen (zo oud)

Elsa schreef: in onze schuur staat wel een boodschappenwagentje. die mag je ook wel lenen. de reiger is minder ver dan de AH, bovendien valt die van ons niet meer terug te brengen (zo oud)

over verhuisdozen gesproken... dat karretje blijft mooi staan!

roel, dit is geen grapje, als je dit nog een keer flikt doe ik jou geschiedenis met onze gallerijbewoners uit de doeken

Elsa schreef: roel, dit is geen grapje, als je dit nog een keer flikt doe ik jou geschiedenis met onze gallerijbewoners uit de doeken

pas maar op of ik stop jou in een verhuisdoos.

Webcie mag Elsa een ban wegens het bedreigen van forumgebruikers?