- maartje -

Voor aankomende woensdag op donderdag hebben mijn ouders een hotelovernachting met een vakantieveilingbon geboekt in het 4-sterren Fletcher hotel in Paterswolde. Vanwege het weer zien mijn ouders het niet zitten om zo ver te reizen, maar het hotel kan niet meer geannuleerd worden. Heeft iemand hier interesse in? Het enige wat nog moet worden betaald is 14euro (toeristenbelasting + 4-sterren toeslag) Het gaat hier om een twee persoons kamer inclusief uitgebreid ontbijtbuffet.

Laat even weten als je hier interesse in hebt, dan stuur ik de bon + reservering op!

Volgens mij bedoel je Paterswolde.

AssessorJoost

Ik neem aan dat deze aanbieding alleen geldt voor getrouwde GSV'ers?

- maartje -

Of voor twee vrienden/vriendinnen..

Of voor één iemand die alleen aan een tweepersoonsbed genoeg heeft...

Kan ik ook het ontbijtarrangement inruilen voor een taxiritje naar de Tentamenhal?

Heb ik al, anders hield niemand me tegen (behalve maartje dan) om dat 2-persoonbed te claimen. Aanrader voor iedereen die wel eens diagonaal en omgedraaid wakker wil worden in bed (je kan ook op kamp gaan).

Ja, ik ben geïnteresseerd!

Laat dat hele tweepersoonbed lekker voor wat het is, alleen al vanwege dat ontbijt zou je het moeten doen..

- maartje -

Bij deze heeft de bon zijn bestemming gevonden!

Yes!

kun je de kamer ook voor een uurtje huren?
He bah, net te laat.

Waar zou jij dan die kamer, puur hypothetisch natuurlijk, voor nodig hebben, Elsa?

de bekende weg enzo...

Ik houd van concreet uitgesproken zaken.
Anders zit er weinig 'lawyer'-kans meer in