Koos L

Amici amicaeque,

Na wat licht voorwerk zo'n 11 maanden geleden is Campagneteam Klahr er helemaal klaar voor. De Senaatsverkiezingen van 2005 zijn slechts een formaliteit voor degene die door onze selectieprocedure komt en over het sjabloon van deze briljant campagne kan worden gelegd.

Wie wil zeker zijn van zitting in het volgende GSV-bestuur? Met Campagneteam Klahr zit u geramd!

Kijk op voor overtuigend campagnemateriaal...
Reacties, liefst met pasfoto, zo spoedig mogelijk naar campagneteamklahr@gmail.com.

Campagneteam Klahr. Alles klahr.

Is er wel vertrouwen in Klahr? Vorig jaar heeft het immers niet mogen baten.... :?

Vorig jaar paste het sjabloon niet. We hebben de testfase van vorig jaar nauwkeurig nagekeken en een aantal verbeterpunten toegepast.
voorlopige solicitanten naar kandidaatschap voor senaatsverkiezingswinst.
Allert KnapperNiels WiskerkeJoost de VriesHarry van TilSchiphorstJoanne van der ZeeSabine Timmermans

Ik wacht nog op Gerben Kiffen, Wim Beekhuis en Ryco Buffinga, dan kunnen we van start.

K%S aka Boter... 60B schreef: Ik wacht nog op Gerben Kiffen, Wim Beekhuis en Ryco Buffinga, dan kunnen we van start.

wie was nu degene die jou gister belde??? :?:

K%S aka Boter... 60B schreef: Ik wacht nog op Gerben Kiffen, Wim Beekhuis en Ryco Buffinga, dan kunnen we van start.

Ik zei toch: aan excel heb ik een broertje dood. Als ik voor fiscus ga, doe ik het met de hand... :dark1:

Kiffen schreef: [..] Ik zei toch: aan excel heb ik een broertje dood. Als ik voor fiscus ga, doe ik het met de hand... :dark1:

kijk zo willen we t zien: gewoon pennn en papierrr.

Kiffen schreef: [..] Ik zei toch: aan excel heb ik een broertje dood. Als ik voor fiscus ga, doe ik het met de hand... :dark1:

Jij zei nog (en plein public): eerst een campagne, dan wil ik ervoor gaan...

Kiffen schreef: Ik zei toch: aan excel heb ik een broertje dood. Als ik voor fiscus ga, doe ik het met de hand... :dark1:

Ik heb nog wel een telraampje :!:

gelukkig sta ik nog bovenaan.

Zullen we sollicitatiegesprek vanavond 19.30 doen?

K%S aka Boter... 60B schreef: [..] Jij zei nog (en plein public): eerst een campagne, dan wil ik ervoor gaan...

Ja en Lennert zei: "chlamydia is in opkomst. Een goeie opkomst..."
maw: Je moet het in de context zien, ofzo...

Vriend Niels
Maurijn schreef: [..] wie was nu degene die jou gister belde??? :?:

Dat was ik, maar ik heb nog een ideetje, als jullie nu als campagneteam kunnen zorgen dat er een complete tegensenaat wordt gevormd en dat deze ook gekozen wordt, dan zijn jullie echt helden...

Jij wilt gebruik maken van onze diensten alleen durft er niet openlijk voor uit te komen? Dus gooi je het maar op het collectieve en op de uitdaging?

Kom maar met een deugdelijk lijstje, we zijn overal voor in!

Ik zie wel wat in het idee van Niels. Ik denk dat we inmiddels wel zoveel ervaring hebben dat we best een campagne kunnen voeren voor een hele senaat. De door KLAHR voorgestelde tegen-senaat. En in tegenstelling tot het willekeurig voorstellen van kandidaten zoals de senaat dat doet, kunt u bij ons gewoon meepraten over wie wij gaan voorstellen. Dus roept u maar, of bied uzelf aan!

Mag je jezelf ook voorstellen? Dan doe ik dat traditiegetrouw: nu!

Eerst 5 handtekeningen.

Even een update, daarbij wil ik met nadruk vermelden dat een ieder die voor de campagne in aanmerking wil komen ook een duidelijke motivatie moet meesturen, waarin saat waarom hij/zij in de senaat wil, waarom hij/zij een bepaalde functie wil, en waarom hij of zij denkt het campagneteam KLAHR wil inschakelen

N.B. een Céévéé alleen is dus niet genoeg!!

DE VOORLOPIGE LIJST VAN SOLICITANTEN VOOR DE POSITIE VAN BIJVOORBAAT-VERKOZEN-SENAATS-KANDIDAAT-2005-2006

Allert KnapperNiels WiskerkeJoost de VriesHarry van TilSchiphorstSabine TimmermansKars de BruijneWim Beekhuis

Robbert schreef: DE VOORLOPIGE LIJST VAN SOLICITANTEN VOOR DE POSITIE VAN BIJVOORBAAT-VERKOZEN-SENAATS-KANDIDAAT-2005-2006

Kht!.... Acht lui in de senaat dit jaar... Moeten er nog wel wat functies bijkomen dus. Vice praeses, fiscus secundus en abactis secundus? Hoe moet dat nu met die bestuursbeursen?

Vriend Niels

Ach, ik neem wel genoegen met een halve bestuursbeurs...

Ik zeg: de rest doet het maar voor gratis.