keet

Stemmen, het mag weer! Als het goed is hebben jullie onlangs een mailtje ontvangen met daarin de keuzemogelijkheden met betrekking tot het thema van het PaCo van 2008. Voor meer informatie is dit het adres van hun website: . Het is ook mogelijk via deze site je stem uit te brengen.
Verder kun je, als je geen of slechts een halve mail ontvangen hebt, een mail sturen naar paco-in@vgsd.nl Ook voor overige informatie of tips/ideeën ten behoeve van het PaCo kun je je wenden tot dit adres.

Zo laat nog met senaatszaken bezig, respect!

Ik kreeg idd zo'n half mailtje, nogal vaag... Maar heb via de site even opnieuw m'n toegangscode aangevraagd! :)

Wat is het trouwens voor grote onzin dat er dit jaar vijf dagen tussen PACO en TOKO zit? Zo gaat niemand meer naar beide natuurlijk..

Anders zou je natuurlijk wel naar beide gaan natuurlijk... Organiseer jij maar je eigen Franse PaCo :D

He Keet, je hebt natuurlijk een terecht punt te pakken, maar daarmee blijft mijn vraag staan. Als ik in Nederland zou zijn, was ik graag naar beide geweest, maar dat kost je dan 100 euro binnen 10 dagen... Wat is de overweging geweest om beide conferenties zo dicht bij elkaar te plannen?

Ik weet dat er iig vanuit IFES wel rekening wordt gehouden met de planning van de verschillende bloedgroepactiviteiten als congressen.

Ik deel je punt dat het jammer is dat het zo dicht op elkaar is. Veel mensen dragen het financiële argument aan om niet een conferentie te bezoeken, dit wordt op deze manier niet echt verminderd.