matthijss

soos op steenworp afstand; happietaria tot diep in de nacht opvolgen met soos tot laat in de ochtend

Vriend Niels

Haha alsjeblieft zeg. Je laat zoiets toch niet openen door Allard Kalff. Niemand die die vent kent of waardeert. Ik ook niet totdat ik hoorde dat hij happietaria misschien ging openen. De Djembeee show maakt dit gelukkig toch nog een beetje goed.

ik vroeg me meer af hoe hij die chinees ging openen... rijdt hij straks (als een gevaar op de weg) met een of andere chinese auto zo de hoofdingang in... bij deze is happietaria geopend, daar is de bar... en kijk uit, want als u straks op uw fiets stapt of in uw auto dan sta ik daar op de hoek te filmen voor "een gevaar op de weg" (thema aflevering: studenten, een gevaar op de weg?)

maar goed bezig HMT en consorten, volgens mij komt er een reterelaxed restaurantje en lekker dichtbij!

Wauw! met Allard Kalff heb je een serieuze publiekstrekker! Heel autominnend Groningen ligt straks op de stoep van de Ni Hao.....

Robben schreef: maar goed bezig HMT en consorten, volgens mij komt er een reterelaxed restaurantje en lekker dichtbij!

Wij hebben er vanavond al gegeten (Dat krijg je als Matthijs je bk-leider is :wink:) en, ondanks alles wat er fout ging vanwege het proefavondje was het een zeer geslaagde avond, het eten was lekker en de locatie is errug mooi!
Ik zie het helemaal zitten met Happietaria dit jaar!!!

mooizo

Jah bij de Happie was ´t lekker, toch wel fijn dat je weet dat het uit een schone keuken komt :)

Vriend Niels schreef: Haha alsjeblieft zeg. Je laat zoiets toch niet openen door Allard Kalff. Niemand die die vent kent of waardeert. Ik ook niet totdat ik hoorde dat hij happietaria misschien ging openen. De Djembeee show maakt dit gelukkig toch nog een beetje goed.

Nou volgens mij kan zo'n opening met Allard Kalff nog heel gezellig worden. Wie is de "Happietaria-poes"?:

Jeumig, is dat kind zwanger ofzo?
Desalniettemin leuk dat er een semi-bekende nederlander langskomt. Ik lig met mijn handtekeningenboekje te wachten morgen.

MaaT schreef:
Robben schreef: maar goed bezig HMT en consorten, volgens mij komt er een reterelaxed restaurantje en lekker dichtbij!

Wij hebben er vanavond al gegeten (Dat krijg je als Matthijs je bk-leider is :wink:) en, ondanks alles wat er fout ging vanwege het proefavondje was het een zeer geslaagde avond, het eten was lekker en de locatie is errug mooi!
Ik zie het helemaal zitten met Happietaria dit jaar!!!

Neem het kindermenu, er wordt echt briljant gefrituurd daar. :)

mensenvriend

Is er 's avonds laat ook nog iets van een feestje in de Happie?

Wat een bruut hippe lichtreclame op de voorgevel trouwens, geniaal!

Ja, het wordt een mooi avondje!

in hoeverre heeft het zin na mijn werk, voor soos aan nog langs te komen, bijvoorbeeld om 21.44 uur?

TuttieRuthie

of om 23.00?

gewoon gaan, als ut niet leuk is of dicht kun je altijd door naar soos

Vanavond op Simone FM (in de ether: 92.9)!!!!
Tussen 18:00 en 20:00 wordt de opening van happietaria Groningen live uitgezonden op Simone FM, mocht je er niet bij kunnen zijn dan kan je het zo mooi volgen!
Ow ja, Hans vd Jagt gaat volgens mij ook nog wat dingen zeggen...

happietaria, kalff, jembees, Dian en band en de rest, bedankt hè was een mooie opening, lekker relaxed

Yo toffe party! Die Kalff jonge, wát een grenzeloze entertainer! Speechen en op gongen slaan alsof het business as usual is.
En die trommelmuziek, komt die ook op CD uit? Toch mooi effe Safri quattro over de vloer gehad vanavond. Uit de kunst.

Die E in Happitaria schijnt trouwens niet meer te hoeven. Heeft iets te maken met korting bij de drukker ofzo.

HMT bedankt en succes!

Het was tof gister! Mooi pand zeg! Happie bedankt ;)