Koning Drietand

De titel zegt volgens mij genoeg, zie onderstaande links:

Succes ermee

Is dit een grap? heb namelijk wel zin in gratis pizza.

Koning Drietand

De pizza's zijn wel heel vaak op. Is mij nog niet gelukt. Vier tubes tandpasta wel. Geen grap trouwens.

Euroshopper pizza's zijn geen pizza's.

Als er salami op zit vind ik het een prima pizza :D

Koning Drietand

Rolv is gewoon een vervelend verwend ventje.

Euroshopper pizza is geen pizza.

Jij krijgt toch altijd tandpastavoorraadjes van je moeder?

Dat klopt.

Schattig vind ik dat.

Zo, ik heb een doos Stone Oven Pizza Salami in mn vriezer liggen :D

Koning Drietand

Waarom lukt dat jou wel? In de stad zijn ze altijd op.

Ik had de laatste doos bij de Albert Heijn aan de A-weg. Verder alleen nog Margharita's daar.

Ik heb deze al 2 keer. De eerdere actie was een paar week geleden. Toen betrof het enkel de pizza's.

De Tonijnvariant is goed binnen te houden hoor. En ook de Mozarellaversie verschijnt achter de kiezen. Doorgaans is de volgende regel van toepassing bij de Euroshopperdozen: Hoe meer pizza's in een doos, hoe saaier de smaak en hoe minder belegd.

In de tonijnverpakking zitten er dan ook maar 2.

MsG schreef: En ook de Mozarellaversie verschijnt achter de kiezen.

Verdwijnt bedoel je?

Jammer dat ik geen tonijn lust, want ik heb het verder niet zo op die Euroshopper-pizza's. Als ik een broodje met tomatensaus wil maak ik die zelf wel thuis.

Sanzo Panza

Merci Pizza en tandpasta zijn in mijn bezit. De pizza zal ten bate komen te staan van Dispuut

H3nQ schreef:
MsG schreef: En ook de Mozarellaversie verschijnt achter de kiezen.

Verdwijnt bedoel je?

Jammer dat ik geen tonijn lust, want ik heb het verder niet zo op die Euroshopper-pizza's. Als ik een broodje met tomatensaus wil maak ik die zelf wel thuis.

Soms ook onbedoeld verschijnt.

JA, MET DIE EUROSHOPPER-PIZZA'S WEL JA. HOEWEL IK DAAR EERLIJK GEZEGD NOU OOK WEER NIET ZOVEEL ERVARING MEE HEB.

Moet je dat Caps-lock-day-evangelie nou echt overal verspreiden? :P

Vandaag de Mozarella achter de kiezen. Vind Mozarella toch niet echt geweldig. Misschien was de "saaie" salami beter geweest. Ik hoop morgen even een tonijnvariant buit te maken, alsmede een tube tandpasta.

Koning Drietand

Mijn vijfde tube is mijn bezit. De pizza's zijn niet meer gelukt helaas.

Ik wil wel ruilen :P voor mij geld namelijk omgekeerd.