Rienk

Onderstaand bericht kreeg ik van ds Joosse. Hij zou het erg leuk vinden als er komende zondag veel studenten in Groningen West zijn.

Welkom, welkom(!) aanstaande zondagmorgen in de Columnakerk om 10.45u. Overigens: denk om de wintertijd !!!

Graag wil ik het dan hebben over wie wil je worden. Dus niet: wàt wil je in de toekomst worden, maar WIE wil je als christen in de toekomst zijn??

Ik maak gebruik van recente literatuur over: de maakbare mens, zoals o.a. van de Twentse prof Peter Paul Verbeek, en literatur over robots (toepassingen in Japan en Amerika).

Graag nodig ik jullie uit aanwezig te zijn en om als je wilt te reageren op de preek!

met amicale groet
ds Joosse

wat tof dat de dominee ons tegenwoordigt op de hoogte houdt over de te bepreken onderwerpen. ik ben benieuwd wat hij ervan maakt!

N.B. Steendam

Komt er ook een promofilm?

Ja, of een videoverslag. Naastgetekende kan er helaas niet bij zijn, maar is wel benieuwd wat men er van zal vinden.

HT schreef: wat tof dat de dominee ons tegenwoordigt op de hoogte houdt over de te bepreken onderwerpen. ik ben benieuwd wat hij ervan maakt!

Tof dat de dominee ons er aan herinnert dat de wintertijd in gaat.

Hierbij nog een berichtje van Ds. Joosse dat ik jullie natuurlijk niet wil onthouden:

Studenten Bedankt!!

Voor de kerkdienst in de Columnakerk afgelopen zondagmorgen heb ik jullie een uitnodiging verstuurd. Ik begreep: die kwam ook echt aan en naar mijn inschatting werd er fors gehoor aangegeven.
Daarom nu achteraf ook een berichtje: oprecht hartelijk bedankt voor het volgen van deze uitnodiging door aanwezigheid in de kerkdienst afgelopen zondagmorgen.
Ik hoop verder dat jullie gelovig mensbeeld, zelfbeeld dynamisch blijft.
Mocht je er eens over willen praten, dan ben je welkom!!

Dus: wel wintertijd, geen winterslaap, blijf alert en graag nog wel eens tot ziens!
ds Joosse