els b

PerspectieF Verkiezingscongres

Op vrijdag 3 en zaterdag 4 november organiseert PerspectieF een groot congres, dat helemaal in het teken staat van de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Kamerleden en kandidaat-kamerleden gaan in debat met hun tegenstanders en campagneleiders en politicologen delen met ons hun visie op de komende verkiezingen. En dat alles op het prachtige landgoed Hydepark in Doorn. Een congres dat je niet mag missen!

Ook jij bent van harte uitgenodigd om naar dit spectaculaire congres te komen! Het is mogelijk om op vrijdagavond al te komen voor onze Algemene Vergadering. Je kan daarna blijven overnachten op de congreslocatie. Natuurlijk kan je ook op zaterdagochtend bij het congres aanhaken. Dan begint het inhoudelijke gedeelte over de verkiezingen. Meld je zo snel mogelijk aan, om er zeker van te zijn dat je een plekje hebt!

Aanmelden
Je moet je voor dit congres even aanmelden via info@perspectief.nu. Dit kun je het beste zo snel mogelijk doen, omdat het aantal plaatsen beperkt is. Vermeld daarbij je naam, telefoonnummer, adres en bij welke programma onderdelen je aanwezig bent:

Meer info op:

www.perspectief.nu/congres[list=][/list]

Klinkt ontzettend goed!! Ik zal er over nadenken! Verder moet iedereen natuurlijk komen, maar dat spreekt voor zich!

Els; zo goed?! ;)

Ga jij heen Els? Het lijkt me in ieder geval erg tof. Om de kosten hoef je het sowieso niet te laten.

ik ga er sowieso heen, maar het lijkt me wel tof als er wat bekenden ookheen gaan, jij Rinze? om de locatie hoef je het ook niet te laten, ziet er erg mooi uit! Verder lijkt het me ook wel een interessante invulling van het congres.

dat ziet er idd wel tof uit!

Het is wel een tof initiatief. Ik kan echter niet. Veel succes.

Zijn er al mensen die zich hebben aangemeld?

Henrique schreef: dat ziet er idd wel tof uit!

al opgegeven?

Voor de mensen die toch geïnteresseerd zijn is er donderdag een verkiezingscongres:

Jongeren gaan het debat aan
Groningse PerspectieF-afdelingen organiseren een politiek café

De mogelijke komst van een kerncentrale in Delfzijl, de prostitutie in Groningen, de vraag of het zoet van Balkenende te merken is bij een snoepwinkel in het hoge noorden en wat vindt dé Groninger eigenlijk van André Rouvoet?

Dat zijn de onderwerpen die aan bod zullen komen tijdens een politieke discussie bijeenkomst in ‘t Vinkhuys in de Groningense wijk Vinkhuizen. Dit wordt georganiseerd door de lokale afdelingen, Grunn, Slochteren en BovenGroningen van PerspectieF, de jongeren organisatie van de Christenunie.

De PerspectieF-jongeren zijn de provincie in gegaan en hebben dé Groningers gevraagd naar hun mening over de bovenvermelde onderwerpen. Deze reacties gemonteerd tot korte en bondige filmpjes en deze zullen op de avond vertoond worden waarna uiteraard een discussie volgt. Naast deze onderwerpen komen natuurlijk ook andere politieke onderwerpen aan bod, iets wat onvermijdelijk is in de verkiezingsstrijd. De avond wordt ook gevuld met live muziek.

Voor deze avond zijn twee gasten uitgenodigd. Rogier Havelaar, voorzitter van PerspectieF ChristenUnie-jongeren, en de directeur van stichting vluchtelingenwerk Friesland Klaas Harink. Ook zullen er, naar verwachting, vele locale politici uit de provincie Groningen aanwezig zijn.

Deze avond wordt gehouden op donderdagavond 2 November a.s om 20:00 uur in ´t Vinkhuys, Diamantlaan 94 te Vinkhuizen

els b schreef:
Henrique schreef: dat ziet er idd wel tof uit!

al opgegeven?

ik kan niet...
mr dat andere is natuurlijk leuk voor soos aan ;)

Donderdag ben ik er sowieso bij, morgen beslis ik of ik er een CU-weekendje van ga maken.

N.B. Steendam

In het weekend kan ik sowieso niet. Donderdag wil ik er wel graag bij zijn. 'k Zie nog wel of het in mijn donderdagprogramma past. :wink:

Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas kan ik beide data niet. Moet ik toch maar een keer zelf het partijprogramma doorlezen...

ps. kwibus, jij zou toch naar Nijmegen donderdag?

N.B. Steendam

Misschien.

Ik hoop er ook bij te zijn. Goed dat het doorgaat!!

^omhoog^

tot vanavond allemaal! Verder kreeg ik bericht dat het congres is volgeboekt, al mag je natuurliijk altijd zaterdag komen!

Het was interessant en tof, op naar komend weekend! En voor de mensen die er vanavond niet bij konden zijn: CU organiseert 14 november 's avonds ook een mooie avond waarbij je kennis kunt maken met de kamerleden!:

'Op deze avond zullen Andre Rouvoet, Arie Slob en Tineke Huizinga (de nummers 1 t/m 3 op de kandidatenlijst van de Christenunie) aanwezig zijn. Het belooft een fantastische avond te worden met muziek, cabaret, een informele borrel en natuurlijk de bijdragen van Andre Rouvoet, Arie Slob en Tineke Huizinga. Daarnaast is er uiteraard ruimte voor discussie.'

Even de belangrijkste zaken op een rijtje:
Wanneer : dinsdag 14 november a.s.
Waar : Gomarus College
Tijd : zaal open vanaf 19.30 uur met koffie/thee
: aanvang programma 20.00 uur

Dat wordt een politiek bijbelkring!

Rinze schreef: Dat wordt een politiek bijbelkring!

idd :D

ik vond t vanavond ook leuk!

Gewoon een GSV-brede politieke bijbelkring zou ik zeggen!