ARD

Als ik op het knopje quote druk, komt er maar een gedeelte van het bericht te staan, rete irritant dus! Kan daar naar gekeken worden?? Ik heb het wel 5 keer geprobeerd en het lukte echt niet naar behoren..

Gaat het hier om een enkele quote, of om een quote in een quote. Dat laatste kan inderdaad niet meer, overigens is dat al een maand of 2 het geval. Gewone quotes gaan bij mijn weten nog altijd goed. Kun je een voorbeeld geven van welke post je wilt quoten?

Het achterelkaar binnen 1 post quoten hebben we inderdaad er uit gesloopt. Dat was namelijk ook rete-irritant en we besparen hierdoor ook nog eens ruimte.

Dus als je de quote knop gebruikt dan zie je alleen de eerste quote voor je eigen post, al quote's daarvoor zijn"puntjes" geworden.

Wel is er een handmatige manier om alsnog meerdere quotes te gebruiken in 1 post --> [ quote ] tekst [ quote ] tekst [ /quote ] [ /quote] , maar dan zonder de spaties en je krijgt

tekst
tekst

En zo kan je verder experimenteren :)
Maar gebruik dus niet te veel, want dat is dus onoverzichtelijk en ruimte verspillend.

Pieter schreef: Het achterelkaar binnen 1 post quoten hebben we inderdaad er uit gesloopt. Dat was namelijk ook rete-irritant en we besparen hierdoor ook nog eens ruimte. Dus als je de quote knop gebruikt dan zie je alleen de eerste quote voor je eigen post, al quote's daarvoor zijn"puntjes" geworden. Wel is er een handmatige manier om alsnog meerdere quotes te gebruiken in 1 post --> [ quote ] tekst [ quote ] tekst [ /quote ] [ /quote] , maar dan zonder de spaties en je krijgt [...] En zo kan je verder experimenteren :) Maar gebruik dus niet te veel, want dat is dus onoverzichtelijk en ruimte verspillend.

zoiets dus. (met valsspelen)