Vriend Niels

Heee webcie, tof dat jullie zoveel voor de website doen! Voor mij zijn jullie mijn beste vrienden...

Nylez schreef: Heee webcie, waarom is de site vanaf ik geloof zaterdag uit de lucht geweest? Zijn jullie de hele website aan het verbouwen of is dat gezeur over tentamens maken echt waar? Als de hele webcie tentamens heeft kan de site toch wel in de lucht blijven? De website is niet alleen een speelplaats voor sommige verslaafden, maar is ook handig voor allerlei informatie voor zowel GSV'ers als niet-GSV'ers. Bijv. ook de Diescie-site was uit de lucht terwijl het al bijna Dies is. Alleen een hele slechte webcie laat de website van de GSV zo lang uit de lucht. :twisted:

Ik wil niet zielig doen hoor, maar als je na een paar dagen hard werken, zulke reacties krijgt, zul je begrijpen dat ik een beetje boos wordt.
We zijn inderdaad met een grote operatie bezig geweest (zie verder het nieuwsbericht), waarvoor wij het nodig vonden om de site even uit de lucht te halen. Dit heeft allemaal wat langer geduurd dan we dachten, ook omdat we niet non-stop hieraan konden werken (door tentamens o.a.). Dat alleen een slechte webcie de site zolang uit de lucht laat... tja dat is jouw mening. Ik ben samen met Henk en Pieter vandaag al vanaf 10:00 uur bezig om alles af te ronden en dat is nu eindelijk gelukt. Verder hebben we er in het weekend ook erg veel tijd in gestoken. We hebben ons best gedaan en om de site zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Als jij dat sneller had gekund, dan zullen we jou de volgende keer zeker om advies vragen...

P.S.: En over de dies: tuurlijk is het vervelend dat je niet iedere dag kunt kijken welke locatie het ook alweer was, maar pas sinds de afgelopen 2 jaar is er een aparte dies site, terwijl het al die jaren daarvoor ook prima ging.

Nylez schreef: Heee webcie, waarom is de site vanaf ik geloof zaterdag uit de lucht geweest?

Sorry hoor, wat zijn nou 3-4 dagen? Nix. Kon je je papieren jaarbundel niet vinden? Het Diesboekje ben je ook al kwijt?

Vriend Niels

Heb ik dat allemaal gezegd? Oh mijn excuses, dat moet in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurd zijn! Sorry, voortaan zal ik wachten op de webciemailing, maar zet dan in het bericht van dat de site uit de lucht is neer waar jullie mee bezig zijn!

Ja was misschien handig geweest, al stond daar een paar dagen: ivm werkzaamheden...
Dat van die tentamens en verslaafden e.d. was een beetje grappig bedoeld, maar mocht dit ooit nog eens voorkomen zullen we laten weten wat we aan het doen zijn.

Lennert schreef: [..] Ik wil niet zielig doen hoor, maar als je na een paar dagen hard werken, zulke reacties krijgt, zul je begrijpen dat ik erg boos wordt. We zijn inderdaad met een grote operatie bezig geweest (zie verder het nieuwsbericht), waarvoor wij het nodig vonden om de site even uit de lucht te halen. Dit heeft allemaal wat langer geduurd dan we dachten, ook omdat we niet non-stop hieraan konden werken (door tentamens o.a.). Dat alleen een slechte webcie de site zolang uit de lucht laat... tja dat is jouw mening. Ik ben samen met Henk en Pieter vandaag al vanaf 10:00 uur bezig om alles af te ronden en dat is nu eindelijk gelukt. Verder hebben we er in het weekend ook erg veel tijd in gestoken. We hebben ons best gedaan en om de site zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Als jij dat sneller had gekund, dan zullen we jou de volgende keer zeker om advies vragen... P.S.: En over de dies: tuurlijk is het vervelend dat je niet iedere dag kunt kijken welke locatie het ook alweer was, maar pas sinds de afgelopen 2 jaar is er een aparte dies site, terwijl het al die jaren daarvoor ook prima ging.

Ik sta aan de kant van de webcie.
PS: mag ik ook vriend worden?

Vriend Niels
Kiffen schreef: [..] PS: mag ik ook vriend worden?

Dat kost jou natuurlijk geld.

Kan het de volgende keer van te voren gemeld worden? dan kan ik ervoor nog een aantal posts plaatsen om op mijn gemiddelde te blijven :P :P

Je zat juist ver boven je gemiddelde de laatste paar dagen dusssss ;)

Nylez schreef: .... voortaan zal ik wachten op de webciemailing, maar zet dan in het bericht van dat de site uit de lucht is neer waar jullie mee bezig zijn!

Huh, welke webciemailing? Ik heb geen mailing gehad! Hoor ik tot de 'verkeerde' categorie; zij die geen mailing krijgen?