Zaterdag 18:15 uur DS5 en HS4 in Sporthal Selwerd. Komt dat zien.

Boedi schreef:

Zaterdag 18:15 uur DS5 en HS4 in Sporthal Selwerd. Komt dat zien.

13:00 DS9 ook in Selwerd.

Mooi dat er zoveel mensen waren. Bedankt!

Nadat afgelopen weekend feutje Bijma zijn eerste smashes heeft gemaakt zijn we klaar voor het nieuwe seizoen. We starten zaterdag in Winsum.
Winsum uit altijd lastig hoor ik u denken. Ik kan me inderdaad nog een wedstrijd VIBOA - ON 4 herinneren waar de GSV met een 5-0 achterstand ging rusten. Daar had ik toendertijd lachend een ritje naar Winsum voor over.

Hopelijk zitten wij zaterdag aan de andere kant van de score. En anders heeft u leedvermaak.
Niets te doen? Kom ons steunen!
Hier vast een reisadvies: https://9292.nl/reisadvies/station-groningen/winsum-gn_hamrik-4/aankomst/2018-09-22T1856

Groeten,

Lycurgus H4

Ook wij (d9) knallen het seizoen weer in met onze eerste thuiswedstrijd tegen donitas. Met drie top trainingen achter de rug (voor de meesten dan) hopen we onze eerst puntjes weer te scoren.
Wij zijn te zien om 21.15 in Beijum.
Reisadvies: ga lekker fietsen en daarna lekker door naar soos!

Joe,
El Vino (d9)

Vanavond 21:15 in Sporthal Beijum speelt H4 tegen Bedum. Support wordt gewaardeerd. Wellicht tot vanavond.

Vanmiddag speelt D5 om 14:00 in de Koos Duppenhal (ACLO). Wordt vast leuk dus kom vooral supporten.

We mogen weer. De eerste twee potjes gewonnen en zaterdag shinen we vanaf 16:30 uur in Sporthal Selwerd. Support is welkom :)

Morgen 12:00 uur in de Struikhal speelt h4 tegen Donitas. We staan bovenaan! Kom ons aanmoedigen zodat dat zo blijft.

Tot morgen en kusjes van Erwin.

Dames 5, 3 uur, Beijum. Kom vooral aanmoedigen!

Zaterdag 18:30 Lycurgus HS 4 tegen de nummer 1 in Sporthal Selwerd. Uitstekende activiteit op de brakke dag na het wisselfeest. Komt dat zien!

Hoe laat vanavond?

Ds 5 19:30
Ds 9 21:00
Hs 4 21:15

Half 3 in Selwerd. Wellicht tot zo

maritlassche schreef:

Ds 5 19:30
Ds 9 21:00
Hs 4 21:15

Dit morgen weer. Ik bedoel donderdag

Vanmiddag 12:30 speelt de Dames 5 hun kampioenswedstrijd in Selwerd. Het kan heel spannend worden dus kom vooral aanmoedigen!

Vanavond kunt u ons allemaal weer zien shinen bij onze eerste wedstrijd! Komt u kijken?

DS5: 19:30 in Selwerd
DS10: 21:15 in Beijum
HS4: 21:15 in Beijum

Grietje_Eva

Wat vinden we van het promoten van volleybalwedstrijden die (gedeeltelijk) tijdens een GSV-activiteit plaatsvinden?

🤷🏽‍♀️ #sportclubjesmakendeGSVkapot 🙆🏼‍♀️

Puntje voor intern overleg allereerst?

Tijd voor de #sportievepijler