Hannah

Hallo!

Gisteren hebben wij een mooie piano gevonden tegen een spotprijsje (gratis) die we heel graag in ons huis willen zetten. Alleen is zoiets niet met de fiets op te halen of door ons in een auto te tillen.

Daarom zoeken wij

  • 4 sterke mannen die do, vr of za tijd hebben
  • (waarvan) 1 persoon met een rijbewijs

Er moet dan een busje op worden gehaald bij Bo-rent, naar de Sabotagelaan worden gereden, een piano worden ingeladen en naar Vinkhuizen worden gereden om daar de piano weer uit te laden. Uiteraard zijn wij of is 1 van ons ook bij dat alles aanwezig :D

Daar tegenover staat een gezellige maaltijd en/of biertje bij ons thuis.

Dus denk je dat je hiervoor in aanmerking komt, laat hier dan even weten op welke momenten je do, vr of za beschikbaar bent. Als er 4 aanmelding zijn voor hetzelfde tijdstip, maken wij de afspraak.

Groetjes,

Anja, Kristel, Evite en Hannah

Uuhm, ik heb een rijbewijs en kan zaterdag wel helpen.

Ik dacht dat bij de titel dat je een uitvaartbedrijf wilde beginnen. Maar in zo'n piano zit natuurlijk wat meer muziek. Ik ben er overigens niet, helaas.

Niet reageren Gertjan, jij bent immers een slappeling..

Ik heb een rijbewijs en ben do of vr wel beschikbaar ongeveer de hele dag. Behalve vrijdagochtend, logisch. Laat maar weten!

Ik kan vrijdag tussen 11:00 en 14:00

pytric schreef: Ik dacht dat bij de titel dat je een uitvaartbedrijf wilde beginnen. Maar in zo'n piano zit natuurlijk wat meer muziek.

Holy shit Pytric waar haal je het vandaan

Je mag mij ook wel een keer bellen, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat ik op het gewenste moment beschikbaar ben.

Heb je die opgehaald uit de hal van zo'n flat? Ik moest daar twee weken terug een boek brengen, en toen stond er een piano in de hal. Erboven hing een briefje met 'ik heb deze piano gekocht maar ik weet niet hoe ik 'm boven ga krijgen'

smeerkees schreef: Heb je die opgehaald uit de hal van zo'n flat? Ik moest daar twee weken terug een boek brengen, en toen stond er een piano in de hal. Erboven hing een briefje met 'ik heb deze piano gekocht maar ik weet niet hoe ik 'm boven ga krijgen'

hahaha grappig.

Ja. Past die piano wel in de vinkhuizen liften?

Een (kleine) piano past in de Saffierlift ja. De drempels overal zijn alleen vervelend, vergeet geen hondjes ofzo te regelen...

Do:

  • Thierry

Vr:

  • Herman (11-14)
  • Thierry (na de ochtend)

Za:

  • Fer
  • Theo S

Schiet dus al mooi op, maar we hebben 4 mensen tegelijk nodig. Wellicht dat het met 3 en 1 vrouw ook wel gaat. Wie biedt zich nog meer aan?

@ Laura: idd, hij staat in het portiek van een flat, dus ik moet voor t ophalen nog wel ff checken of ie er nog staat :-)

En en en? Wie heeft vrijdagochtend, vrijdagmiddag of zaterdag tijd en zin? We hebben nog 2 mensen nodig.

Fleurke schreef: Niet reageren Gertjan, jij bent immers een slappeling..

Als ik jou was zou ik wel gaan. Gratis eten.. weer is want anders dan aardappelruitjes uit de oven, pakje diepvriesgroente en een sateburger.

Kipburger, sukkeltje..

Hannah schreef: Do: - Thierry Vr: - Herman (11-14) - Thierry (na de ochtend) Za: - Fer - Theo S

Klaske en ik zoeken ook nog klussers voor ons appartementje. Dus mocht je nog wat tijd overhebben...

Ik heb weken geleden mijn hulp al aangeboden. Heb je me nodig: gewoon bellen, dan hoor je van mij wel of ik kan ofniet.

Infamous angel

Vandaag kan ik ook wel helpen tot 14u. Morgen misschien ook wel, maar dan weet ik het wel het liefst vandaag wanneer.

Ik heb hier wel 1 hondje staan, als hulpmiddel.

Wat ik wel graag wil weten is of alles goed geregeld is. Zoals een auto met laadklep, sjorbanden en hondjes om dat zware kreng (naar ik aanneem) te verplaatsen.

Daarnaast, weten jullie zeker dat de eigenaar de piano niet meer hoeft? Alleen een bericht dat hij/zij niet weet hoe het naar boven moet komen, lijkt niet op het opgeven van eigendom.

Haha Jan, wat een eisen allemaal. Ik vroeg me al af waarom ik hondjes nodig had, behalve voor de gezelligheid, maar inmiddels weet ik wat het zijn. Verder heb ik de piano gevonden op gratisaftehalen.nl en heb ik meerdere malen contact met de eigenares gehad. Over het voorgenoemde briefje hing nl een nieuw briefje met 'piano wordt zsm opgehaald'.

Maar inmiddels hebben we zonder laadklep, sjorbanden en hondjes, maar mèt hulp van Ruben, Gerjan, Thierry en Henk de G een hele mooie piano in huis staan, waarvoor heel erg veel dank!

Mensen die mooi piano kunnen spelen zijn welkom om bij ons langs te komen (andere mensen ook). De piano is alleen niet bijster goed gestemd :)

Topic kan dicht!