GuidoB

Per 1 oktober: grote kamer aangeboden!

In de gunstig gelegen Scholeksterflat in Vinkhuizen is per 1 oktober de grote kamer beschikbaar voor jou, kamerzoekende. Deze royale kamer van ongeveer 26 m2 is gelegen op de 10e verdieping, met uitzicht op het Groninger landschap. Het huis wordt bewoond door Liesbeth en Yldau (N.S.G. en N.S.G.-alumnus)
Kamer:

  • ongeveer 26 m2

  • oude vloerbedekking

  • gedeelde keuken, douche en toilet

  • plusminus €210 per maand (met huurtoeslag)

  • op korte termijn beschikbaar, namelijk 1 oktober 2009

Reageren heeft altijd zin, maar de voorkeur gaat uit naar iemand die 23 jaar is om huurtoeslag te genereren. Heb jij altijd al groot willen wonen, ben je zat van je galerijkamer of ben je eindelijk klaar voor de grote stap van de Korrewegwijk naar Vinkhuizen? Reageer dan snel!

Mailen doe je naar aquamarijnstraat257@gmail.com

Ik ben inmiddels wel wat gewend, maar de naam Yldau gaat eigenlijk te ver. Daarnaast snap ik de opmerking "of ben je eindelijk klaar voor de grote stap van de Korrewegwijk naar Vinkhuizen?" niet helemaal.

Ole Einar Bjorndalen

90% van de Nsg woont tegenwoordig in desbetreffende vogelaarwijk,
Om van een vogelaarwijk te verhuizen naar een gewone wijk is dan een best lastige stap

Maar om dan van een vogelaarwijk naar de Scholeksterflat te verhuizen lijkt me ook van de regen in de drup.

TheoSikkema

Misschien nuttig met betrekking tot het animo voor deze kamer om te vermelden dat ware scholeksters meerdere manieren kennen om broedplaatsen te veroveren? Immers, met het vrouwentekort binnen de GSV zijn nieuwe technieken voor sommige mannen altijd wenselijk..

inderdaad - wat is de burgerlijke staat van deze NSG meiden?

De dames zijn niet meer vrijgezel, net als de kamer, die ook al weer bezet is...

Toch kan ik jullie verzekeren, er blijven nog genoeg vrijgezelle vrouwen bij N.S.G. Kom eens langs!