Stieneke

Onderstaand bericht kwam ik tegen in de krant. Ter kennisneming.

Werkzaamheden aan het spoor: NS zet bussen in

Hoogeveen/Meppel - In het weekeind van zaterdag 29 en zondag 30 september rijden geen treinen tussen Zwolle, Meppel en Hoogeveen. ProRail gewerkt op die dagen aan het spoor tussen Meppel en Hoogeveen. NS zet bussen in.

De extra reistijd is ongeveer een half uur. NS heeft de treindienst aangepast. De bussen vertrekken enkele minuten na de oorspronkelijke treinvertrektijd, vanaf de voorzijde van het station Meppel en Hoogeveen en vanaf de zuidzijde van station Zwolle.
Reizigers kunnen voor meer informatie en voor het plannen van hun reis www.ns.nl raadplegen, of bellen naar 0900-1475. Bij de NS‑servicepunten ligt de folder ‘Gewijzigd treinverkeer' met informatie over werkzaamheden elders in het land. Ook Teletekstpagina 754 geeft actuele informatie.

Bron: Dagblad van het Noorden van 21 september 2007

Grom, vorige week was het ook al feest tussen Assen en Grunn....

Dat wordt dus retedruk vandaag in de trein.

Het is vandaag de 21ste, niet de 29ste, bovendien is het vandaag vrijdag.

mensen zullen wel niet een weekje eerder weggaan door werkzaamheden, wel Rolf?

Ho grapje!!

Desalniettemin wordt het vast retedruk vandaag in de trein.

Zeker waar, de Intercity van kwart voor 3, tot Zwolle op het balkon gestaan, gelukkig tot Utrecht verder lekker kunnen zitten, maar wat een paupertoestanden zeg. Helemaal arelaxt.

gewoon in groningen blijven

Het bericht in de krant bleek onjuist: de treinen reden wel tussen Groningen en Zwolle. Echter, vanaf daar kon je niet verder naar A'foort...

Pff ik kom net uit de trein. De trein tussen Zwolle en Groningen zat zo vol dat ik dacht dat hij door zou rijden naar Auschwitz...

Stieneke schreef: Het bericht in de krant bleek onjuist: de treinen reden wel tussen Groningen en Zwolle. Echter, vanaf daar kon je niet verder naar A'foort...

het is ook nog maar 22 september vandaag stieneke ;)

en snurf, gewoon iets eerder gaan die van kwart over 7 was erg relaxt rustig ;) (en net nieuw ofzo, dik luxe voor 2e klas!)

Nou er zit nog een kern van waarheid in het bericht, gister kon ik niet verder in zwolle en moest ik via deventer naar a'foort. NS is weer lekker bezig.

Een hele grote kern van waarheid zelfs. Geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle en tussen Amersfoort en Deventer een seinstoring. En dan ook nog belachelijk korte treinen...

Gister was het inderdaad verschrikkelijk druk in de trein die aankomt om 22.00...

Volgend weekend blijf ik weer lekker hier.