Pieternel

Lieve Webcie. Zou het paarstopic gesloten mogen worden, of in ieder geval de loze posts mogen worden verwijderd? Ik denk namelijk niet dat het mooie geschenk van de webcie aan de gsv: de gsvsite in al haar facetten, tot haar o zo mooie recht komt op deze wijze. Verder geeft het een slecht beeld af aan de novieten. Regio paars heeft best inhoud, er zitten best intelligente mensen op die regio, maar er wordt nu een heel ander signaal afgegeven. Laat ze proberen over hun activiteiten te spreken, of andere regiogerelateerde onderwerpen. Bedankt.

Zegt de mevrouw van 'Geen vrouwen met waarschuwing'.

De volgende stap is gezet in het moddergooien. De lafbekken van geel gebruiken hun onderhandse contacten met de webcie om in te grijpen in de wereld die paars heet.

Wij hebben toch een infiltrant bij de webcie? Wellicht kan deze persoon, laten we hem/haar agent P noemen, een stuk of twintig pagina's van het geeltopic verwijderen?

Heel vernuftig, RC! Daar hou ik wel van. :)
Laat maar zitten die andere wang.

zeg het en het zal geschieden.... ;)

Geprobeerd een aantal berichten te wissen bij geel, maar dan blijf je bezig. Een heel topic weg halen is in dat geval effectiever :twisted:

wat ook leuk is is de view count aanpassen :)

Toch mooi dat de webcie haar taak serieus neemt! Hoe betrouwbaar zijn ze nog, als er dit soort dreigementen zonder reden worden gedaan.

Bovendien is het jammer, maar tekenend dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt ingegaan op de reden van dit topic, zelfs niet door paarsleden. En dat de webcie off-topic gaat posten, terwijl zij toch een voorbeeldfunctie heeft.

Goed Pieternel! Stel deze wantoestanden maar aan de kaak. Zo kan dit natuurlijk niet langer!

Boooooooooooooooooooooooring!

Koning David

Misschien moet iemand maar een topic openen tegen het gele gevaar dat Winston Churchill toentertijd zo onderschatte.

Ontopic graag!! Is dat nou echt zo lastig? En heb nu eerst even een reden voor je iets zegt, in plaats van dat geschop in de ruimte!

Echt te kansloos dit en dat meen ik ook nog. Over geschop in de ruimte gesproken zeg...
Ik verafschuw regio geel en delen van de websie.

K%S schreef: Ik verafschuw regio geel.......

Hola koos je kan ook te ver gaan, en je weet het misschien nog niet, maar je wil mij niet boos maken. :twisted:

K'sta zo voor je deur..............Ja wees maar bang.

Ik neem aan dat ik zo weer een beetje orde op zaken heb gesteld.

Vriend Niels

Regio geel is h.........l!!

Ik denk dat ik weet wat je op je hart hebt! En ik kan je zeggen: ik deel je mening!

Nylez schreef: Regio geel is h.........l!!

nu ga je te ver, daar mag je niet mee spotn

Vriend Niels

Zal ik nog wat lettertjes invullen op de stipjes???
Of word ik dan gebanned?

Ach de webcie banned vast niet twee mensen op een dag, dat zou voorwaar een record zijn denk ik.

nou maar weer kappen, dit mag wel op msn

sorry